Skapat Beroende

Man är inte beroende av någon. Det finns ingen man inte kan leva utan. Man säger "oftast" så "Åh jag kan inte leva utan dig" men när det väl kommer till kritan så kan man det och det fungerar hur bra som helst i slutändan. Men man kan skapa ett beroende och gå in i det så djupt att man verkligen mer eller mindre fastnar och verkligen tror att man dör om saker och ting kommer att förändras. Jag har nog ofrivilligt skapat ett beroende för både något och för någon som jag egentligen inte vill men inte heller kan råför.

Visst kan jag sätta stopp för det som håller på att hända. Men den stora frågan är väl om jag verkligen vill det?? Innerst inne vill jag nog inte det. För då hade jag gjort det som sagt. Men just nu känns detta "beroende" rättså bra. Jag trivs ganska bra just nu iaf. =)) Vart detta kommer att leda och hur länge det kommer pågå det återstår att se.

Men som sagt. Nu känns det bra och förhoppningsvis är detta bara en fas som snarast går över och allting kommer lägga sig igen. We will see.. Jag pratar i gåtor och knappast jag vet vad jag pratar om???


image191

Jag försöker leka fotograf och ta en fin bild på Min älsklingjuice. Förhoppningsvis kan jag snart säga att jag lever i Passion igen. Hahaha.. Men det lär nog dröja.. Men men.. Man måste ha ett mål för att nå dit..=))

♥ XoXo Nikki... ♥ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det är kärleksberoende så är det bara härligt ju. =) ha en underbar dag

2008-05-20 @ 11:38:23
Postat av: J

Fy fan va jag saknar våra middagar snäckan. Varför måste tider förändras och varför måste allting förändras överhuvudtaget?? I miss you!!!

2008-05-20 @ 14:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0