Så Sjukt Förälskad

Jag är så sjukt förälskad i lille Vincent... Han är så underbar.. Såna underbara varelser gör att man själv blir sugen på en.. Men som sagt.. Det är helt fel just nu för en sån liten krabat.. När T såg bilden på Vincent så lös ögonen på honom och han bara "Gumman ska vi också ha en".. Jo eller hur.. haha.. Nej nej.. Barnvakt kan jag nöja mig med ett bra tag framöver.. Har knappt tid med mig själv hur i hela friden ska jag ha tid med ett barn?? Ja säg det??

Veckan är snart över och jag har bara stressat igenom hela känns det som.. I måndags hade jag en massa möten skit o mög.. I tisdags så rymde jag ifrån det jag egentligen skulle göra. Istället så skaffade jag mig lite tid för att få dreggla över Vincent. =))) Det var det värt!!!

image192

Underbara Vincent..

I onsdags så skulle vi på "mini bartenderkurs" med Palle Rosén, VM mästare i bartending. Grymt duktig prick det där. Jag är också grym fick jag reda på då.. haha.. =)) Skulle fotografera honom och intervjua honom för att göra ett reportage till Piccaboo. Snacka om att ingenting gick som jag ville. Först så bråkade kameran med mig. Och det fortsatte den med också. Sen så rann tiden bara iväg så det fick bli en telefonintervju. Har inte haft tid o slänga ihop det till ett reportage ännu. Men det kommer så småningom. Därför kan jag nog inte visa bilderna nu heller. Tur jag tänkte på det för jag skulle precis slänga upp lite kort. hahaha..

I torsdags så jobbade jag som en idiot. Sen så skulle jag och G luncha. Dagen innan när vi pratade så var vi sugna på Gränden men så fick jag reda på av en nöt att Gränden nog inte skulle ha öppet Lunchen på Torsdagen. Men G hade varit där förbi när han skulle till banken så han messade mig och skrev kom till Gränden. Blev helt överglad, som jag har saknat den maten. Sååååå sjukt god ju.. *Mumma* Det blev kycklingspett med potatisgratäng. In kommer chefen/ägaren med värsta smilegroparna, ja undra varför han var så glad. HELA gränden var ju fullsatt plus att folk väntade på bord. Så sjukt packat med folk och det var bara Premiären. De har byggt ut det så sjukt mycket också, så mega stort är det.

Idag är det fredag och jag har jobbat som en idiot igen. Fast självklart har jag hunnit ta en glass i solen. Man måste ju svalka sig. hahaha.. Nu har jag jätte bråttom, måste göra mig i ordning och leka med vargen lite för att sedan bege mig och jobba inatt.. Åhhhhhhhhhhhhh!!!! Jag vill ju hellre glassa i solen.. Så sjukt fint det ska vara i helgen.. Alla mina vänner ska grilla ikväll o umgås o sånt mysigt hela helgen.. Utan mig.. *snyft* Bada o sola..

Jag vill jag vill jag vill jag vill!!!!!!!!!

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0