Nytt Liv & Fjärilar i Magen

Var längesen jag bloggade jag vet.. Jag har inte haft tid. Dåligt av mig jag vet. =// Har haft så sjukt mkt att göra att timmarna räcker inte till.. Vet inte vart jag ska ta vägen snart.. Känns som om jag bara vaknar och blinkar sen är klockan liksom jättemycket och jag hinner sova tre fyra timmar innan det är dags igen..

Känns som om jag har ett nytt liv just nu. Fast jag vet inte om jag trivs eller inte? Just nu känns det ganska bra men hur länge det varar det är en annan historia. Det enda som är fel är väl att jag inte kan spendera dagarna lång med vargen längre och kan inte längre ta med honom överallt. Kontoret och det mesta funkar väl iofs men dessa dagarna har jag haft jätte många möten och sånt och där kan han inte vara med. Så han har varit lite tjurig på mig. =// Men detta är ju egentligen det riktiga livet. Ok jag kanske jobbar överdrivet mycket men jag har ju varit ganska bortskämd ett tag. Bara jobbat lite när jag vill och känner för det och bara varit med vargen, men han är inte valp längre. Snart inte iaf. =// Min baby börjar bli en man.. hehe..

Solen och värmen tar kål på mig. Jag klagar inte. Men fy helvete va varmt det är. Jag blir helt kokko av att bara gå ut snabbt ju. Ångest att jobba i detta vädret.

I helgen så var vi i Malmö hela helgen och jobbade och myste med solen och lunch o fika o hela paketet. Bakade världens goaste tårta till E som hade fyllt år. För att gottgöra att när vi grattade honom så fick han "tårtan" i huvudet. Så denna gången fick min kära kollega en riktig tårta och en jätte god middag lagad av mig och Lollan. Jag dog nästan så god tårtan var. Ser inte så värst snygg ut för vi hade mega bråttom för vi skulle till jobb men god var den.

image184

 
Den godaste tårtan jag ätit med chokladbotten, det ni ser på sidorna är hackad mandel, sen är det melon ovanpå, ringlad med choklad och "fyllningen" innehåller vaniljkräm/choklad, två lager med grädde som är blandad med kahlua och baileys. MUMMA. Det silvriga är silverkulor där vi skrivit kollegans namn lite slarvigt. hehe.


Annars har det bara varit jobb jobb jobb o jobb efter helgen. Jag har varit duktig och tränat också. Hade nog aldrig orkat jobba så mycket annars. Men min Beach 2008 är ju lätt o lagom förstörd. Haha. Får satsa på Beach 2009 istället.. haha..

Igår lunchade jag med G på Lilla Torg. Så mysigt. Det var hans idé, tänkte inte ens på Lilla Torg. Så nu har jag lunchat på Lilla Torg´s uteservering för första gången i år.. =))) Det var mumma med lax.. Och solen.. *Myyyyys*
Har också ett nytt favvo ställe i Malmö. Redfella Juicebar. De har nypressad juice av alla sorters frukter och SMOOTHIES med färska frukter som jag äääääääääälskar. Gör ju alltid sådana hemma. Vem gillar liksom inte Jordgubbar, Hallon, Blåbär, Ananas och allt sånt mumsigt. Hihi.

Jag har fjärilar i hela kroppen??? Vad händer med mig?? Igårkväll hade jag en liten svacka och kände mig jätte deprimerad. Men samtidigt så känner jag mig glad. För jag är jävligt lyckligt lottad som har alla underbara människor runt omkring mig.

♥ XoXo Nikki... ♥ 


Kommentarer
Postat av: Catti

Helt underbart att läsa att du svävar. Fortsätt med det :)

2008-05-08 @ 17:02:38
Postat av: Anonym

Fjärilar?? Är du kär gumman?? =)
Puss

2008-05-09 @ 14:16:12
Postat av: MusicBlogg

Vill bara informera om Musikbloggen för er som gillar R&B och Hip Hop.. Söker blogganvändare som vill länka oss i eran blogg därefter att vi bloggar eran blogg i vår. Även tips på musik vill vi ha från er där eran blogg även länkas till videon..

2008-05-12 @ 17:06:43
URL: http://cantstoplovin.blogspot.com/
Postat av: Cicci

Nu blev jag grymt sugen på tårta. xO

2008-05-12 @ 18:07:31
URL: http://lifeofcicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0