Nikki På Rosa Moln Och Åter På Gråa Moln...

De senaste dagarna eller kanske tom sen solen kom fram?? så har jag svävat på rosa moln.. Nej sen solen kom fram är väl att överdriva, men jag har svävat på rosa moln i ungefär en vecka. Vad det är som förgyller mina dagar det vet jag inte, eller jo jag vet men jag tror jag förnekar det. Det håller på att hända men det får absolut inte hända. Inte just nu. Det är inte rätt tidpunkt. Det är helt fel timing för det just nu. Jag har inte tid och jag har ingen lust. Jag har för mycket annat att tänka på. Så allting kommer bara bli kladd för jag kommer inte prioritera detta. Jag kommer prioritera allt annat och då kommer detta bli en enda stor kladd och jag kommer ångra mig.

Vad pratar jag om?? Det undrar jag med. Mitt undermedvetna vet.

Jag har varit ledig hela helgen. Och jag kan inte komma ihåg när det senast hände?? Detta var den perfekta helgen jag kunde vara ledig på också. Det var så sjukt fint väder. Jag tog ledigt denna helgen för jag skulle egentligen till Hed Kandi i Göteborg. Men det blev inte av efter många om och men. Men jag har haft en superhelg ändå.

Jag har umgåtts med världens bästa honor och hanar. Och tack vare de så fick jag årets hittills bästa helhelg. Jag har verkligen kopplat av. I fredags när jag vaknade så kändes det inte så värst bra. Fick ett uppmuntrande mess av G och det hjälpte faktiskt. Jag levde på det messet hela helgen. Plus att jag för en gångs skull lyssnade på någons råd. Inte till hundra procent men nästan. =) Han bad mig stänga av mobilen och bara koppla av hela helgen ensam eller med folk som får mig på andra tankar. Jag stängde inte av mobilen för det går absolut inte. Men det var helg, det var MIN helg. Och jag svarade endast på de samtalen jag ville och de messen jag ville. Så mobilen var i stort sett på ljudlös nästan hela helgen. Kändes helt konstigt för när jag väl kollade på mobilen så undrade jag vem som satt den på ljudlös. hahaha..

I helgen har vi grillat massor och bara myst och busat allihopa. Vi har solat. Haft vattenkrig med ISKALLT vatten. Jag solade men de andra "barnen" spelade kubb o badminton o grejjor. Vi drack också massor på lördagskvällen. Och spelade massor med Guitar Hero på Nintendo Wii och sjöng Singstar på Playstation 2. Snacka om att man sjunger vackert onykter, inte för man (läs jag) gör det bättre nykter. haha.. Och det var ganska jobbigt att spela guitar hero onykter också. Haha.. Men det funka. Blev inget poolbad dock. *snyfta* Men men det kommer väl I hope????


image188


Självklart så fick min berömda Kahlua & Baileys tårta en favorit i repris. Denna gången med jordgubbar istället för melon. =)



 

image189


 

Titta på bildens högra hörn där uppe så ser ni Lollos hand som ska sno min tårta..*grrrrrrrrr*





Det har varit sååååå sjukt mysigt att jag inte ens har ord för det. På söndagsmorgonen så åt vi frukost ihop allihopa med nybakade frallor o sånt.. *mumma* På kvällen grillade vi igen och satt ute allihopa och åt och mös. Vargen har också varit med. Han har varit jätte duktig denna helgen. Förutom att han bet sönder kopplet när jag band honom utomhus för vi förberedde maten inomhus. *Grrrrrr* Men men.. Han är annars en ängel som bara har bitit i sönder två saker sen han kom hem så det är väl inte världens problem.. hehehe..

Han har lekt med sin bästis Gordon.. De är så söta ihop.. märks att de gillar varann.. hehe.. De har varit så duktiga. Sprungit o lekt helt lösa och lyssnat jätte duktigt. Inte stuckit en endaste gång. Ändå har jag aldrig direkt lärt Demon hur han ska bete sig när han är lös. Har hittat ett trick. När han är lös och inte vill lyssna när jag säger "Kom Demon" så får jag säga "Hejdå Demon" så kommer han. hahaha.. Lika knasig som sin mamma (läs mig)


image185

Min varg inte så fullt vacker efter att jag har badat honom och skrubbat och dragit av all gammal päls. Han ser ju nästan naken ut. =(((  Jag vill ha fluffbollen tillbaka.. Så vit han är när han är nybadad. Undrar hur länge det varade. Typ tills han träffa Gordon? haha..



 

image186

 
Han ser helt liten ut i denna vinkeln. Nästan som en valp ju.. hehe.. Han spanar in sin kamrat Gonggong (Gordon)



 

image187

 
Gordon i en inte så vacker bild. =(  Men han är söööö för det.. Lilla GongGong..



Idag har det inte riktigt varit min dag. Allting är bara fel idag. Så jag orkar ingenting och vill ingenting. Har varit helt iskall mot alla också. För jag orkar inte bry mig just nu. Vill bara denna dagen ska vara över. Förlåt det är inte meningen det ska gå ut över er. Men jag orkar helt enkelt inte idag. Vill bara bli lämnad ifred.

Imorgon är en ny dag och jag hoppas jag hittar mitt rosa moln igen. För jag gillar verkligen inte de här gråa molnen som jag svävat på idag.


♥ XoXo Nikki... ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0