It Sucks And I Hate It

Fan va allt suger just nu. Kan inte komma ihåg senast jag hade ångest för det var måndag. Nu har jag det och det betyder bara en sak. Att någonting måste göras åt saken. Och det är NU.

Inatt har jag bara sovit en timme så jag är lagom trött. Är inte riktigt van vid tidsskillanden osv osv. Vaknade av en mardröm och kunde inte somna om. =///

I helgen har jag absolut inte gjort något vettigt. I fredags så jobbade jag hela dagen och hela natten så totalt hade jag väl kanske jobbat tjugo timmar utav 24?? Jag kunde ha varit mer död men det var jag inte. Men hela helgen har varit förstörd pga det. Inte pga att jag jobbade så mycket på fredagen utan att jag jobbat som en cpnörd hela veckan och knappt sovit så hela helgen var helt död och jag orkade inte ens lyfta på lillfingret typ. Grillade lite och mös med mysig middag och det var nog i stort sett allt som hände hela helgen för min del??

Nu orkar jag inte mer. Förresten vem fan har ätit upp min sol igen??? Grrrrrrrrrrr.. Hate it.

image190

Behöver jag tala om att jag ÄLSKAR glass?? haha.. Alla de senaste korten på mig sen solen tittade fram, innehåller bara kort på mig och glassar.. *Mummaaaaaaaaaaaa*

Det sätter iofs ännu mer spår på mitt vinterspäck som jag egentligen försökte bli av med men va fan. Min beach 2008 är ändå förstörd sen lång tid tillbaka så jag struntar i det detta året och återkommer nästa beach 2009 istället.. hahaha.. Som jag tröstar mig själv för att få äta glass..


♥ XoXo Nikki... ♥ 


Kommentarer
Postat av: Nati

Gumman nu får du skärpa dig och rycka upp dig. Tycker inte om att höra att du är nere och på konstiga humör..blää.. *Kramar*

2008-05-19 @ 17:17:41
Postat av: therese

Hej gumman, allt bra ?? Jag har bytt blogg igen haha, men nu ska jag stanna vid denna :P
hoppas du lever livet och att du mår super. puss

2008-05-19 @ 20:23:55
URL: http://urflippad.blogg.se
Postat av: G

Herregud vilken jumboglass sunshine.. =)) Känner igen den.. var det möjligen den vi åt tillsammans?? =)

2008-05-19 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0