I Min Ensamhet

Klockan är på tok för mycket för att jag ska sitta här. Jag ska typ upp om tre fyra timmar. Vart tog min sömn vägen?? Var jätte trött innan. Men sen hände någonting. Jag saknade en gammal låt som jag älskar. Laddade hem låten och lyssnade sen grät jag som ett litet barn. Så mycket minnen som dök upp men det orkar jag inte dra här. Ville inte vara hemma mer så jag stack o träffa J en snabb runda. Blev på lite bättre humör och nu är jag alldeles för pigg för att sova.

Imorgon är det fredag. Veckorna bara flyger förbi. Jag hinner ju inte med hallå?? Stanna upp tack. Ingen aning vad som händer i helgen. Ingenting speciellt planerat, känner inte för det för den delen heller. På lördagmorgon åker L till Mallorca så vi ska väl hinna ses imorgon. På söndagmorgon åker P till Cypern. Vill hinna träffas också men tiden är ju knapp?? Shit alla bara lämnar mig just nu. Vill inte bli lämnad. =(

Imorgon kommer antagligen D och tramsar med mig och J och resten av ligan. Vad vi kommer göra återstår att se. Jag vill bara chilla o sånt. Tror vi ska åka ut till Viken o äta o sen hyra film eller gå på bio kanske?? Just nu känner jag bara för att gömma mig under täcket och komma fram om ett par månader igen. Kan jag inte få göra det?

Idag har jag bara pratat med G "lite" och det känns helt tomt för det. =(( Va fan är det som händer. Det går inte, det går inte, det kan bara inte. Förstått!!!!

Allting är pest och pina just nu och jag pallar inte mer. Jag orkar inte göra nånting eller träffa någon eller ens prata med någon. Jag har isolerat mig så sjukt mkt dessa veckorna. Imorgon skulle jag försöka krypa ut ur skalet men jag orkar faktiskt inte det. Vill gömma mig ett tag till. Får jag det?!!

Jag vill bara vakna upp imorgon från denna mardrömmen och känna att allting är bra igen. Att jag är lycklig igen. Att allting bara flöt på som det så fint gjorde en gång i tiden. Men det kommer inte hända. Det kommer inte bli bra. Det kommer förmodligen aldrig bli bra igen. Why me??

♥ XoXo Nikki... ♥ 

Kommentarer
Postat av: Nati

Bättre tider kommer, even 4 you darling. Det är så orättvist. Tycker du har fått genomgå skit så det heter duga. Men du är stark. Du kommer klara detta också ska du se. Ingenting kommer någonsin knäcka dig. Glöm inte att jag alltid bara är ett samtal bort. Och jag tänker på dig konstant. Du har ju själv sagt "Jag är som en stjärna, syns inte alltid men finns alltid" Forever baby...

2008-05-23 @ 01:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0