I Finally Made It...

Som om det inte vore nog med alla mina skador och allt som har hänt som jag nämnde i mitt förra blogginlägg. Haha. Jag tror det var dagen efter eller dylikt så kom en bräda bakifrån från absolut ingenstans. Och hur den trilla har jag absolut ingen aning om.. =/// Hur som helst så köttande brädan mina hälar och vader. Så för tio sekunder hade jag absolut ingen känsel i mina hälar och det kändes som om jag skulle trilla ihop och det bara spruta med blod. *Bläääääää*

Efter det har det väl inte hänt så mycket. Hade värsta problem med o gå ut med vargen, kunde inte ha skor på mig ju. Har ju inga hällösa gympaskor precis. Och gå i skogen med flip flop kändes inte så motiverande. hahaha. Men det löste sig. Haha.

Jag har mest fixat o trixat med en massa saker o papperssaker. Och sen har jag degat med filmer tror jag? Iaf hela dagen igår. Osså har jag bakat Cupcakes med vit Toblerone igen.. *Mumma* Asså gud va skönt det är med Digitalbox där man kan hyra filmer direkt. Bara att klicka sig fram o slippa gå och hyra film, särskilt med alla handikapp jag äger just nu. hahaha.

Jag har äntligen dragit hem det efterlängtade kontraktet till företaget värt 2,5miljoner i månaden. *Hoppar och studsar* Det var en riktig pain in the ass kund. Badar i pengar men gud så svår o ha o göra med. Men trevlig är han iallafall. Tur det. Idag har jag sovit tre timmar. Gjorde vid mig. Värsta ordentligt klädd med skjorta o grejjor och stoppade in mina onda hälar i ett par klackar för att gå och ha möte med honom, då möter jag upp honom värsta sportigt klädd och jag går mot honom som ett frågetecken.

Då säger han "Ja det är fint väder idag och jag känner för en morgonrunda med golfen. Men ville inte ställa in mötet med dig så om du inte har något annat för dig så får du hänga på och prata business samtidigt"

Ehh jaha??? Långgolf? Funkar inte minigolf? Visst, jag tycker golf är roligt men jag kan absolut ingenting förutom att slå bollen åt *peeeep*. Hahahaha. Jaja han får väl tycka att jag är råkass då då. Jag menar nog ingen mening att jag ska vinna över honom heller då blir det väl inget kontrakt. Haha.

Jag sa som det var till honom att jag kan verkligen ingenting om golf. Han bara äsch men tänk på någon du ogillar eller något som gör dig arg och använd krafterna för att få iväg bollen. Sikta på bollen och inte gräset. Jag bara tänkte här står jag mitt ute i ingenstans och riskerar att få bonnabränna, blir det inget kontrakt RÅKAR han kanske få klubban i huvudet. Hahaha. Neah.. Det gick väl bra?? Inte för jag vet vad som är bra?? Men det var kul och han sa att jag var duktigare än han trodde. *Jaha snällt att han tyckte jag skulle vara kass då*

Hur som helst. Vi båda blev tillfredsställda. Han med sin morgongolf i solen och jag med mitt feta efterlängtade kontrakt som jag faktiskt hade gett upp. I Finally Made It..

Vad har ni hittat på på valborg? Jag var för en gångs skull ledig och tänkte hitta på något skoj och mysigt med tjejerna. Typ middag o sånt tramsigt. Men nej då. En polare till mig var i knipa och saknade personal på nattklubben så fick hjälpa honom och jobba i garderoben. Det var inte helt tokigt. Vi hade skoj iallafall. Hehe. Jag i ett nötskal har oftast roligt vad jag än gör. Almost! =)

image181

Vadå ÖVERDRIVET smile?? hahaha..

image182

Jag är seriös och står och räknar kassan medan den mindre seriösa Lollo ska ta en bild på våra snygga tröjor. Hon hade liksom inte ens tid att säga ifrån eller rätta till min tröja för att försöka få en bra bild. Ingen fotografframtid där inte. Hahaha.


image183

Den här flickan åt mer godis än jobbade. hahahaha. =)))


Nu är jag dödstrött. Tre timmars sömn. Nu ska jag fixa lite mat. Sen ut med vargen. Sen packa och iväg till jobb. =/

Ha en underbar helg allihopa!!!

♥ XoXo Nikki... ♥ 

Kommentarer
Postat av: Nati

Åhh va söt du är på kortet med pike tröjan gums. =))

2008-05-05 @ 15:09:22
Postat av: Anonym

Tack för rådet!! =) Får se hur det går! Wish me luck!

2008-05-06 @ 00:05:10
Postat av: Sessan

Grattis grattis, måste kännas jättebra! Ni får ha tisdagskul då och fira lite! Vi hade ju måndagskul igår! =) Fast vi firade inget...

2008-05-06 @ 16:31:59
Postat av: joss

Sov gott och ha en trevlig helg :)

2008-05-07 @ 23:53:52
URL: http://metrobloggen.se/dontpaniic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0