Då Var Det Dags

Igår så tog vi en tripp ut till viken och åt på restaurang. Egentligen hade jag ingen lust men J tyckte jag skulle få annat i tankarna. Sagt och gjort. Det var sjukt mysigt. Vi satt ute och åt o drack lite vin. Vi var nog där från sju till elva eller tolv tror jag. Det var jobbigt att behöva dra på mitt fejkade smile hela tiden. Det var ju så mycket folk man kände osv. Men men.. Det funkade.

Nu har det regnat jävligt länge hos mig så nu vill jag att solen kommer tillbaka snart.. Åhhh hatar detta.. Gillar inte o må dåligt fast o andra sidan who does??

Ikväll/inatt ska jag jobba.. Skulle egentligen ha varit ledig vilket passade perfekt. Mitt humör är inte o leka med när jag mår dåligt. Blir otrevlig lätt o irriterad lätt. Det sista jag vill är att hamna i bråk. Men jag sa nej till att jobba förra helgen och igår och kunde inte säga nej idag med. Och va fan är det för fel på folk?? När man sjukanmäler sig varför i helvete gör man inte det i tid? Varför ringer man en timme innan nattklubben öppnar??

Mors dag imorgon och när jag gick förbi blomsteraffären så såg jag att det stänger redan klockan tolv. Så jag hoppas jag hinner vakna innan dess imorron. Kommer hem åtta imorgon bitti.. Hm.. Jaaa..Det blir tajt.. hehe..

Nej nu orkar jag inte mer. Ha en underbar lördag.

♥ XoXo Nikki... ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0