A Song For Mama

Idag är det Mors Dag. Och mamma är verkligen mitt allt. Utan henne hade jag självklart inte funnits. Min mamma är mitt allt. Min mamma är det enda ljusa i allt det mörka hos mig just nu. Det är tack vare henne som jag orkar kämpa och fightas med allt jobbigt som dyker upp i mitt liv.

Hon är den enda som alltid förstår mig och står vid min sida oavsett vad. Oavsett om jag har gjort rätt eller om jag har gjort fel. Jag är den jag är idag tack vare henne. Mamma är den som aldrig sviker.

Mamma är mitt allt!!!

You taught me everything
And everything you've given me
I'll always keep it inside
You're the driving force in my life, yeah
There isn't anything
Or anyone that I can be
And it just wouldn't feel right
If I didn't have you by my side
You were there for me to love and care for me
When skies were grey
Whenever I was down
You were always there
To comfort me
And no one else can be
What you have been to me
You'll always be
You will always be the girl
In my life for all times

http://www.youtube.com/watch?v=IAh0Tn0B8Gk

♥ XoXo Nikki... ♥ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint pumpkin..

2008-05-25 @ 21:20:02
Postat av: Elisabet

När det känns som allt runt en ramlar ihop likt ett kort hus, och som om det inte alls fanns en mening med allt i ens liv... det är då man skall sträcka på sig och vandra vidare på stigen, stigen vi kallar "vårt liv". Sträcka på sig och kämpa vidare och inte låta all tid som är förlorad vara just förlorad, utan värt något! För dem som ej är med oss, låt då dessa få se oss gå vidare, och att vi aldrig glömmer dem. De finns med oss i våra drömmar, i våra hjärtan, i våra tankar!!!

Alla svåra stunder i livet måste vi klara av, och när vi har dem vi älskar vid vår sida så kan man kämpa ihop. Man skall aldrig glömma bara ge sig själv tid att förlåta sig själv och att våga gå vidare med stöd från dem vi håller kär.

Jag har själv förlorat nära och kära... en stor sorg men när jag kunde förlåta mig själv och alla mina dystra tankar och sedan kunna få drömma mig bort till dem jag saknat så mycket!!

Det finns en tid för allt, sorg är ett stort hack som man måste klara sig igenom... det är tungt... men ge inte upp.

Kram till dig och jag hoppas du kommer må bra igen, i själen.

2008-05-25 @ 21:20:11
URL: http://d2spirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0