Snabb UppDatering

Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera nu på senaste jag vet.. Har bara inte haft orken plus jag varit deppig.. Men just nu har jag gråtit färdigt.. Peppar peppar knacka på trä.. Jag ska inte säga för mkt kanske hamnar i en depp attack om någon timme bara.. Men just nu känns det kanske OK så jag får hålla tummarna och tårna.. =)))

Vad har hänt då?? hum.. Det var påsk.. Krängde en massa påskgodis, vilket jag har fått sota för nu, har fått två tvillingar (finnar) på hakan.. Me hate it.. Men det var nog inte bara pga godiset.. Sömnbrist och all sprit och stress som också påverkade detta miraklet.. Om man nu kan kalla det så.. hahaha..

Hela påsken har varit underbar.. Jobbade häcken av mig men ändå hann jag med Piccaboo´s Spring Break Party i Göteborg.. Den uppdateringen kommer lite senare inatt..

För just nu ska jag ordna lite saker till.. Har haft fullt upp hela dagen.. Trodde jag skulle få softa men så fel jag hade ju.. *snyfta* Jag ska fixa lite saker sen ska jag bänka soffan och snyfta över att jag missar NRJ AT THE CLUB i Sthlm.. *tår i ögat*


♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0