SiliconBröst & Allt Va Det Innebär

"Fan va du har stora bröst. Har du silicon? Är dina pattar äkta? Varför verkar dina bröst vara så fasta och runda, det måste vara silicon, du ljuger, får jag känna annars? Visa pattarna så vi får se om de är äkta eller inte!"

Det är få av alla de idiotiska kommentarerna jag har fått höra genom åren angående mina två tvillingar som jag kallar för Bull och Ull.. Hahaha.. Det sista var dock skämt å sido..

Iallafall.. Jag satt precis och läste en tjejkompis blogg där hon har skrivit ett inlägg för att driva med folk om hur pantad hon är osv osv.. Först undrar jag varför hon skriver så, sen slår det mig att folk brukar hålla på att skriva en masas elaka saker till henne. Sen kollar jag kommentarerna och där är över hundra stycken, självklart orkar jag inte läsa alla men de elaka jag trillade över går ju inte ens med ord förklara.
 
Visst att alla har rätt till sin åsikt men mår folk verkligen bättre av att hacka ner på andra??

Den här tjejkompisen råkar nu vara en offentlig person (vissa kallar henne kändis, för mig är hon fortf. min goa vän), folk skriver saker till henne som "Ta ut dina silicon och var en bättre förebild. Färga håret brunt så ser du smartare ut". Asså ärligt med såna kommentarer. Vem är det egentligen som är nollad?? Den som skriver det. Eller min polare som både är blond och har silicon. Det undrar man ju.

Tycker det är så patetiskt att jag kan spy på det. Fast en blogg är så pass personlig så visar det absolut inte hur människan egentligen är. Fast man lämnar ut personliga saker så är det fortf. massor man inte lämnar ut. Man känner inte en människa och kan dömma en människa för man läst någons blogg.

Den här vännen är ganska "känd". Hade jag skrivit namnet så hade alla fattat så därför låter jag bli att göra det. Hur som helst. Många vet vem hon är osv. Hon är blond och har silicon. Men va fan spelar det för roll?? Är man dummare för man är blond? Är man dummare för man har silicon? Klart att en offentlig person får stå ut med lite mer saker än någon som inte så många främlingar känner till. Men varför ska det vara tillåtet?? Att en offentlig person ska behöva ta en massa skit och inte "vi andra normala"?? Vem är den som har rätten att hacka ner på någon sådär?

Varför ska någon som har gjort operationer få ta skit? Jag har aldrig i hela mitt liv hört någon säga till någon som är född med stora bröst "Förminska dina bröst fan, du ser trög ut"

En jämförelse mellan mig och henne har gjorts innan oss vänner emellan. Ok nu har inte jag lika stora bröst som hon har men ändå. Exempel på dumma kommentarer jag har fått drog jag ju ovan. Men jag kan nog aldrig säga att jag har fått höra personangrepp som hon får. Att jag skulle vara dummare eller trögare eller dylikt för jag har större bröst än en "normal" person. Någon kanske har haft det i tankarna, haha, inte vet jag, men ingen har sagt det iaf.


image162

image163 


 

Detta är min vackra kusin. Går hon då på konstiga piller eller hon kanske är hittad vid glasskiosken för att hon inte ser ut som en kines? Snea ögon och svart hår??


Hade jag fått en femma varje gång någon anklagar mig för att ha silicon hade jag nog haft spargrisen mer än full nu. Folk blir chockade när jag säger att jag inte har silicon, frågar jag sen varför är svaret oftast "jo men asiater brukar inte ha bröst, de brukar vara rätt platta" Ehhh ok???

Jag är längre än "normala" asiater och fetare. De brukar ju vara korta och taniga. Varför frågar ingen om jag går på typ anabola (vet inte om de funkar på tjejer, haha) eller något annat konstigt som gör att jag ser ut som jag gör. hahaha.. Förresten en tanke slog mig precis. När jag var yngre frågade folk min mamma vad hon matade mig med och om jag verkligen var min mammas biologiska unge. För mina föräldrar inte är så långa och jag liknar inte mina föräldrar. Skadat va?!!
 
Har folk hört talas om att det finns blandningar mellan olika människoraser och att alla inte måste se ut som alla andra?? ahaha.. nej tänkte väl det.. Sen att man faktiskt inte måste fått gener från sina föräldrar, kan vara längre bak i tiden. Men som sagt. Såna som slänger ut såna kommentarer. De avslöjar ju sig själva hur smarta de egentligen är.


Saken är den att jag har många kompisar som har silicon. De är inte mindre värda för det. De är inte dummare för det. Deras insida är lika fin som den alltid har varit och jag älskar de lika mkt. Med eller utan silicon.


UTSIDAN GER INSIDAN CHANS. DÄREFTER GER INSIDAN UTSIDAN MER POLERAD GLANS!

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Nalle

hej Nikki, jag tror jag vet vem din snygga blonda kompis med stora bröst är
hehe
=) me like me like
=)
hur är det med dig då??
jag känner en till asiat som också har stora bröst
=)

2008-03-06 @ 16:49:40
Postat av: Nalle

En fråga Nikki, bilden på din vackra kusin, jag tycker hon liknar Jennifer?? jag vet att Jennifer är släkt med dig, men tjejen på bilden är jätte likt henne
=)

2008-03-06 @ 16:53:24
Postat av: Anonym

så sjukt vacker kusin.. du lika vacker

2008-03-06 @ 21:25:40
Postat av: Sessan

Förstår din frustration vännen! Så var det oxå för mig. Jag har rätt stora bröst för min liiillaa kropp. 70D, men på sista tiden har de väl krympt en halv bhstorlek eller nåt. Folktar mig så jävla oseriöst, folk tror att man är bimbo! Särkislt när jag shoppingfreak, varit modell så är man blåst?? För nån månad sen jag blev mörkhårig igen så får man höra "du ser mer intellligent ut". jag menar, hallåÅ!!!

Folk ser mina bröst och inget mer, hatar det! Och hela tiden får man höra att man är adopterad eller har en svensk mamma/pappa, för att jag för det mesta i verkligheten inte heller ser alltför asiat ut! För jag har STORA ögon. Det värsta jag har hört är väl "vad bra svenska du pratar, du måste vara adopterad" blää för världen är så jävla ytlig ibland!

2008-03-06 @ 23:08:58
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Cris Design

har du silicon?? hahahaha skojar

2008-03-11 @ 10:11:10
URL: http://crisdesigns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0