Sex & Dildos & Uppblåsbar Barbara

Mjuka Dildos, Hårda Dildos, Vagina Pumpar, Dildos i Glas, G-punkt Stavar, Rabbit Pearl, Finger Vibratorer, Ägg, Geisha Kulor, Strapons och Buttplugs... Yeah you name it.. Whatever that satisfy you..

image160


 

Det sägs att könsorganen är vackra (fast vi har ju andra åsikter, haha), men detta var ju riktigt läbbigt.



Detta samtalsämne kom upp idag.. Fråga mig inte hur vi kom in på det.. Men som sagt, vi kan verkligen prata om allt från himmel och jord när vi alla ses.. hahaha..  Anyway..

Har verkligen alla tjejer sexleksaker?? Jaaaa självklart svarar alla killkompisar jag någonsin känner.. Nej det är faktiskt inte sant. Alla tjejer äger faktiskt inte gottelådor med dildos och andra saker. Jag har aldrig ägt någon sexleksak förutom handbojor. Och en del av mina tjejkompisar äger heller ingen.
 
Men det betyder absolut inte att vi inte gillar sex eller sexleksaker. Rynka inte på ögonbrynen nu och spela fina va, vem gillar inte sex liksom?? Den som inte gör det har nog bara haft otur och legat med någon extremt dålig. =)

Men bara för man gillar att tex leka med en dildo med sin partner MÅSTE det inte betyda att man har en massa hemma som man leker med själv. Men varför är det nästintill ingen som tror på en när man säger jag har ingen dildo, jag brukar inte ligga hemma och leka med mig själv???!!!

Utan att blotta både mitt och mina polares sexliv alldeles för mkt så kan jag ju säga att jag/vi älskar sex, men samtidigt så klarar man sig ett ganska bra tag utan det. Tacka gud för man är tjej ibland, just i detta tillfället. Asså jag är ju inte direkt den som sitter hemma ensam rakt upp och ner och helt plötsligt måste ha sex. Asså ja inte nu när jag inte är sambo längre.. haha..

Klart att om man befinner sig på ett och samma ställe med ngn man känner attraktion för så kanske det blir lite jobbigt.. haha.. Men å andra sidan, händer det inget så händer det inget, vi har ju inte riktigt samma problem som en kille skulle haft med vännen rakt upp i vädret.. haha.. Men jag kan ju erkänna att jag blir tjurig om jag inte får som jag vill.. Men jag dör ju inte av kåthet..

Jag vet inte?? Det handlar nog om att kunna behärska sig och styra sig själv ganska bra.. Sen hjälper det kanske att jag har alltid en massa saker jag kan sysselsätta mig med om dagarna så jag slipper sitta rakt upp o ner o tänka på sex hela tiden.. hahahaha..

Som sagt med rätt person och vid rätt tillfälle så tackar man ju inte direkt nej till sex.. Men som sagt leka med sig själv?? Neah.. Vi gillar inte kopior ju.. Äkta vara ska det vara.. Väljer man en falsk Balenciaga eller en äkta Balenciaga.. Behöver jag tala om svaret?? hahaha..


image161


Eftersom jag har en massa som läser min blogg utan att jag vet vilka det är så kanske jag ska klargöra vissa saker så inte folk springer rundor och misstolkar en massa..

Visst jag nämnde att vi älskar sex.. Vi vill ha äkta vara och inga snopp kopior så som dildos.. Men det betyder inte att vi springer runt och ligger med allt och alla för vi inte gillar dildos. Som sagt.. Det handlar om att kunna behärska sig och hålla sig.. =)))

Jag skojjade innan idag och sa att med lite tur kanske jag kan hålla mig resten av 2008.. Då sa en polare (kille självklart) "Klart du inte kommer kunna, isåfall bara om du laddar hela byrån full med sexleksaker" Som sagt. Typiskt killar som bara tänker med en sak.. hahaha..

En annan tjejkompis sa "Shit va gött gumman, tänk han som du kommer ligga med år 2009, det kommer att vara som att ha sex med en erfaren oskuld ju"  Det där tänker jag ju inte ens kommentera..

Hahaha.. Sjuk Nikki och Sjuka kompisar vad annars..

Jag måste nog lära mig att sova lite fler timmar och somna tidigare.. Med såna hära inlägg kan det ju sluta illa..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vacker som du är. du behöver väl knappast någon dildo. snopparna står väl i kö ändå :)

2008-03-05 @ 16:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0