PiccaBoys & Colgate Smile

Så trots mkt trubbel, om och men så efter tre timmars sömn var vi äntligen på väg till Göteborg.

När vi kom fram var jag hungrig som ett svin och upptäckte att jag glömt min "välling medicin" hemma. Hur ska jag klara mig? Kommer hamna på akuten diiirekt om jag bara äter. Jaja återstår att se, inget o göra åt.

Patrik mötte upp oss på Lunch. Lagom bakis var han liksom. Hahaha. Missförstod varann vart vi skulle mötas upp o sånt, stod mitt i ingenstans och såg ut som en turist, det enda som saknades var liksom kameran runt halsen. Varenda gång jag öppnade munnen och pratade med Johanna i telefon så hade man alla blickar på sig, är det så sällan Skånebönderna vistas i Göteborg?? Haha.. När jag vänder mig om ser jag värsta smilet gåendes och kände mig inte som en turist längre. haha..

För er som inte vet så är Patrik, hur ska jag beskriva det?? Självaste Piccaboo sidan?? haha?? Utan honom hade inte självaste hemsidan funnits och fungerat.. Han är killen bakom alla koderna och alla finesser OCH alla felen på själva Piccaboo sidan.. =) Så har ni några klagomål eller bara vill bjuda honom på middag är ni mer än välkomna att maila honom på [email protected] Men hur ni än fjäskar och har er så kommer ni aldrig kunna ta min plats hos honom, för han är min speciella vän, min alldeles speciella INLAGDA GURKA.

Efter Lite snickesnackande och en bit mat så stack vi till självaste paradiset THE FAMOUS PICCABOO OFFICE. hahaha.. =)) Intrippandes kommer vi och alla ser lagom bakis ut. Men alla hade ändå deras välsvarvade Colgate smile som verkar vara känt för just the Piccaboo Boys.

Den första som ska hälsa är David Eneroth, sträcker fram sin vänstra hand och mumlar någonting jag inte hinner regga för jag tänkte på informationen jag fick tidigare på dagen och började garva. Han skulle stoppa in sladden till sin laptop och gud är nog den enda som vet vad som hände tills han ligger ner och det piper fram "Men...??? Vad hände...???" Hahahaha.. Jag skratta så det hette duga på vägen upp till göteborg, tänk om jag vart där, hade ju förmodligen legat dubbelt på golvet med honom. Jag fick informationen sen av någon annan att han hälsade med vänster för att han SKADAT SIG PÅ KICKBOXNINGEN, tror det var så iallafall, det var viktigt för honom så det var viktigt att ge mig den informationen igen . hahahaha....

Sen var det dags för en bamsekram av självaste Mr Boss som är Andreas Karlsson för er som inte vet. Kan tala om att han luktar gott också för de intresserade som antecknar. hahaha..

Precis när jag skulle säga någonting så tappar jag bort mig för att Davey börjar tjabbla hej vilt om Davids dåliga engelska på något som de höll på med. Han läste upp några rader och det lät som ett helt annat språk än engelska. haha.. De var så söta. Lät som två små söta flickor som tjaffsa över barbiedockor ungefär.

Sen kom vi på att vi hade ju påskägg till de. (Läs föregående inlägg om påskägget=) Hade skrivit ett jättefint kort som David E läste upp högt. Hade ju ett magiskt silverägg inuti påskägget som var till självaste hönan. Och på kortet stod det att den inte fick öppnas förrän påsk eller dylikt så David verkade visa en liten besviken min för han trodde hela påskägget var till Mr hönan och att det inte fick öppnas förrän påsk. Men när vi informerade att det var ett lite mindre ägg inuti det stora påskägget så sken han igen. Men det dog ganska snabbt när han öppnade locket och upptäckte grönsakerna. Man hörde liksom ett "Jaha ohh så nyttigt med rödbetor".. NEJ INGA RÖDBETOR UTAN RÄDISOR tyckte liksom jag.. Johanna gav instruktioner på att de skulle lyfta på foliet och upptäckte de allt godis som låg under.

Killar alltså, att man ska behöva göra allt åt de. hahahahaha..

Det låg ett litet magiskt silverägg med instruktioner att det inte fick öppnas före påsk. Men någon kunde visst inte motstå grupptrycket, som tjatade att det skulle öppnas, så han öppnade ägget och då dog allt det magiska. Så det blev bara ett vanligt kinderägg med en överraskning. Och det var visst ett flygplan för när vi hade stuckit från kontoret så fick jag sms om att det kastades runt flygplan på kontoret och någon fick det på ryggen. Killar, återigen killar. *suck* hahaha..

Jaja! Det var en liten ball visit, speciellt när de var såååååå pigga på att jobba och var såååå på G efter Bindefeld utställningen med en massa gratis champagne. Mer fjant än jobb var det ju den dagen. Men sånt är tillåtet ibland!

Skulle dokumentera Boysen och alla händelser så jag kunde skvallra med fotton men mitt emellan allt fjant så glömde vi bort det.. Bläääääääääää...


♥ XoXo Nikki... ♥



(Jag vet att detta inlägget kommer jättesent. Haha, men bättre sent än aldrig. Orkade inte fortsätta från föregående.)


Kommentarer
Postat av: Puttefesken

Hahahaha, posta min mail så där, och skriva en kontaktannons dessutom :) Får tacka för ditt tappra försök att skaffa en tjej till mig.

Kram Patrik

2008-03-16 @ 19:06:20
URL: http://www,piccaboo.com
Postat av: Anonym

Varför befinner du dig alltid på såna underbara ställen för.. Hur kommer man dit?? Vart ligger det?? Får vem som helst gå dit??

2008-03-16 @ 20:33:12
Postat av: S A R A

svar, har lagt upp bilder på kjolen jag sydde nu, även solrännan ;) kram

2008-03-17 @ 07:21:18
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Wysteriia

så söt du e!

2008-03-17 @ 07:39:28
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: tess

Tack tack.. Jag älskar allt som har med bebis grejor dom är såå otroligt söta.
Allt väl med dig å så?

2008-03-17 @ 22:20:48
URL: http://cutetess.blogg.se
Postat av: Anonym

ballaste jag läst på år o dar gumman

2008-03-18 @ 12:34:03
Postat av: Sessan

Men gumman då! ååh... så söt du är! Jag lovar dig att du kommer vara minst lika fin när du står brud. Och säg aldrig alrig! You never know girl!

Jag längtar såå mkt att få vara fin i en bröllopsklänning, fixad i håret och bli brud! Igår var jag amatörbrud och det var roligt det oxå! Fixade håret hela dagen och blev sminkad, det var jätteroligt! Du får titta på bilderna som finns ute nu!

PUSS

2008-03-18 @ 17:02:29
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0