Piccaboo´s Påskägg Föddes

"Tjaa har du kondomer?? Är du säker på att du inte har gömt någonstans?? Shit skyddar INGEN sig eller?? Ska ni ha barn igen??"

Hahahaha... Asså oh my god jag viker mig själv dubbelt när jag tänker på den dagen i förra veckan. Det var dagen innan trippen till Göteborg. Jag och halvan skulle till Ica och handla med Mamichullo. Dagen innan hade jag som förslag att vi skulle köpa Påskägg och fylla det med massa godis till The Piccaboo Boys. http://www.piccaboo.com/ När vi kom till Ica så upptäckte jag ett mega ägg. Då slog det runt lite konstiga tankar i våra huven. haha..

En fågel viskade mig i örat för ett tag sen att The Crewboys är träningsfreaks och väldigt måna om sina kroppar och utseende.

Tacka gud för det men det har vi väl redan själva listat ut att de gör eller hur.. =) *Yummiiieee*

Så jag var egentligen lite osäker på att köpa en massa godis, tänk om det åker rakt ner i papperskorgen liksom. *Snyft*

Johanna föreslog på skoj Viktväktargodis eller torkade frukter.. hahaha..
Hur som helst, vi sög lite på våra tankar. Och väntade på Mamichullo på frukt&grönsaksavdelningen. Jag skojade och tog upp Champinjoner och sa vi skulle stoppa lite i påskägget. Halvan skrattade som fan och tittade ner i "korgen" där jag stod.

Vi upptäckte jätte fina rosa RÄDISOR (anledningen till jag skriver det med så stora bokstäver är för att folk envisas hela tiden och säger RÖDBETOR) med gröna blad. Vi tittade på varandra och började skratta, för vi tänkte på samma sak. Så det blev en påse med Rädisor. Sen gick vi till Mamichullo som stod och plockade morötter. Halvan tog upp den äckligaste moroten som såg ut som två delade fingrar som satt ihop med ett fett eller dylikt. Nasty var den.

Hon skulle ha den och hon letade fram de äckligaste och mest missbildade morötterna man kan tänka sig hitta i en en meter hög korg med morötter. haha. Vad ska du med de till undrar jag, stoppa i ägget säger hon med den självklaraste tonen. Hur idén kom med att trä morötter med kondomer har jag ingen aning om, kommer inte ihåg, fast det är kanske lika bra det. hahahaha..

Mamichullo var som sagt med. Jag vägrade köpa kondomer framför henne när hon visste vi skulle till Göteborg dagen efter. Hur jag än hade förklarat att vi skulle skoja med Påskägget, hade ni trott på mig? Nej exakt! Hon har redan tjatat tillräckligt på senaste varför jag varit i Göteborg så ofta o sånt, jag som ogillade Göteborg innan. Vad kan jag säga?? Har fått en helt ny syn på Göteborg och det hände ju innan Kina resan, den kanske gjorde mig till en ny människa? haha, Nej men den förändrade mkt.. Men men...

Hur som helst. Halvan ville inte heller köpa kondomer. haha. Så hon började ringa runt till våra vänner och fråga om de hade kondomer. Men inte en jävel hade, inte en enda kondom fick vi, inte ens till den missbildade moroten. *Snyft*

Hon ringde verkligen alla hon kunde komma åt. Tom hennes lillebror.. Hahaha.. Till slut gav hon upp och slängde ur sig en massa saker som "Shit ska ni ha barn igen? Varför skyddar ni inte er? Har ni inte hört om sjukdomar?Vill du verkligen ha barn med nästa du hoppar i säng med?Vill du ha HIV?" Asså jag dog av att bara lyssna. Gjorde inte saken bättre att jag var så dödstrött ju.. Hahaha..

Vi pyntade ägget jättefint iallafall. Klistra på en massa fjädrar och godisar på framsidan, så den blev fin tom utan kondom =) Och neah vi var inte så äckliga att vi blanda godis med jordiga grönsaker. Vi hade folie under grönsakerna så klart.




Det magiska silverägget i mitten. Men det magiska dog när självaste Mr Hönan som fick det inte kunde motstå grupptrycket. Men det berättar vi en annan gång. =)




Håll nu med mig att det är rädisor och inte rödbetor som folk kastar ur sig. Märks att mina vänner inte äter grönsaker. haha. Den sexiga moroten.




The Picca Crew avbildade på Påskägget. Självaste Mr Boss och de små söta kycklingarna som studsar rundor. Så mkt kärlek mellan grabbarna så vi klistrade dit hjärtat i mitten. Så sött!!!






Och ehh ja tänderna har jag ingen aning om vart de kommer ifrån. Den som gjorde det kanske var hångelsugen. Och nej det var inte jag som klistrade dit tänderna. hahahahaha..

Vad tycker ni om mitt Påskägg?? Erkänn ni aldrig sett snyggare. Dessutom är den gjord med Mucho Mucho Kärlek.. hahaha..


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tänker du aldrig på mig. Jag vill också ha påskägg.

2008-03-12 @ 15:01:32
Postat av: Wysteriia

tack så söt du är :)

Dock har jag sett bilder från tidiigare tävlingar och INGEN har ju ens i närheten så mycket fett som jag har ;P haha

2008-03-16 @ 18:26:15
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, fina ägg!

2008-03-17 @ 15:42:58
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0