Nu Har Vi Myst Färdigt..

Idag har det varit "mys" på hög nivå med hela feta gänget.. Jag har syndat big time.. Jag får inte äta och jag får inte dricka.. Jag har gjort både och idag.. Min mage kommer verkligen inte vara snäll mot mig i natt.. Kommer ha så sjukt ont.. Så därför tänkte jag bara blogga snabbt och försöka somna innan jag får ont och inte kan sova för jag ska jobba imorron..

Vi gjorde en jättegod fruktsallad med glass.. *Mumma* Sen drack vi lite drinkar och vin.. jag drack faktiskt inte så mkt.. Med tanke på att jag inte vill sota för det.. Eller rättare sagt jag vågar inte.. hehe.. Nåja jag blir väl frisk nångång jag med förhoppningsvis..

Min gumma Emma kunde äntligen också joina oss ikväll och det har varit fullt hus och bus.. haha.. Det var verkligen längesen jag hittade på ngt med henne, förutom att kolla film och dö då.. =)) Så det var naajs att hon också kunde komma.. Har en massa jävla sjuka kort som jag ska bjuda på senare.. haha Oh my god säger jag bara.. Denna gången hade jag faktiskt inte ens halva foten inne.. Det var för omväxlingens skull inte jag som stod för alla sjuka sakerna de gjorde.. Nog om detta..

Nu ska jag försöka krama kudden och drömma sött!!! Natti!!!

♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0