Misslyckad Till Max..

Nu är klockan strax halv tolv.. Jag blev trött strax över tio och bestämde mig för att lägga mig tidigt för en gångs skull.. Behöver jag ens berätta att jag misslyckade big time?? haha..

Måndag idag och hela dagen har bara flögit förbi.. Idag har det inte hänt något speciellt.. Bara degat idag och sett en film..
 

image159


 

Var faktiskt rolig men lite småseg emellanåt tycker jag.. Det var lite en sån här tänk efter film typ.. Att gräset inte alltid är grönare på andra sidan.. Man kanske redan har det grönaste gräset utan att man kan uppskatta det..



Jag jobbade i lördagsnatt så igår (söndag) så var jag dödstrött. Skulle egentligen till Malmö och chilla med T men det sket sig för jag orkade verkligen inte röra mig.. Det enda jag orkade göra var att förflytta mig till soffan.. Bestämde mig för att dö där men halvan ville mysa så jag var tvungen att lyfta på den feta rumpan och följa med och hyra film och handla ngt som vi skulle laga för att äta.. Hade ingen inspiration till mat alls.. Skulle göra det lätt för oss och köpa pizzor i frysen som man slänger in i ugnen men hittade ingen vegetarisk pizza till mig så det sket sig.. haha..

Stod och kramade frysen ett tag innan vi bestämde oss för att äta tacos.. Vegetarisk färs till mig och det var mumma.. Smakade de nya Tortilla bröden (tror de heter så va??) med örter och vitlök tror jag det var.. De var helt ok.. Goda men inte typ mer än en..


image158

 
Hart hört att denna är ruskigt äcklig men jag kanske hade för höga förväntningar av att ha läst baksidan jag vet inte. Rätt så seg. Var nog bäst och läskigast i början när man inte riktigt visste och fattade.. haha.. För det psykade mig.. Sen var den seg.. Men sen var den bra i slutet.  Lite såhär oväntat slut.. En rätt psykisk film.. Inte så självklart utan kryptisk..  



I lördags på jobb så var det mega mkt att göra.. Jag trodde för en sekund att jag skulle gömma mig UNDER baren och titta fram när vi stängde eller ngt.. Jag var helt slut.. Jag klämde mig mellan de feta äckliga dörrarna in till diskrummet.. Jag kunde skrika så det hette duga men eftersom jag inte ville skrämma iväg alla så höll jag mig så jag trodde bokstavligen jag skulle svimma av..

Vi har ju såna dörrar som man kan öppna åt båda hållen, och (nästan) alla öppnar dörrarna åt samma håll av en orsak liksom, att folk inte ska smälla dörren på varandra och att man inte ska klämma sig typ som jag gjorde..

Jag tappade känseln i mitt fuck you finger och jag känner fortf. ingenting. Förutom att det pumpar satan, som om någon satt in ett hjärta i mitt finger. Den är helt blå och svullen och äcklig.. Precis vid nagelroten är den helt lila, tror min nagel kommer ruttna. Aj aj aj.. Skulle skölja den under kallt vatten.. Kunde inte för det gjorde så satans ont. Paula höll mitt finger under vattnet och jag bad henne släppa mig ifall jag inte skulle kissa ner mig och börja gråta.. hahaha..

Jag har en sån där fingertub eller vad det heter. Varför vet jag inte. Dämpar väl lite för jag kan inte ens röra det, men det hjälper ju inte mkt. Hur som helst. Min varg tror att det är en leksak eller ngt dylikt så han "bet" tag i mitt finger. Gissa om jag skrek och tänk hur underbart det kändes när jag knappt kan känna på fingret med ngt annat finger. Och valptänder skojar man ju inte bort fast de inte biter hårt... AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: S A R A

svar: tkr lika dant, hatar vida byxor ! fast skulle inte bli forvanad om jag har de om ngt ar, assa lika dant med hog midja, tyckte de var skitfult innan o nu tkr jag de e helt ok .. kram Z

2008-03-04 @ 08:06:34
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Tess

Ååå härligt att du gillade som sura bilarna hehe. De ända jag kan äta och dricka choklad är oboyen och nötkräm sen är de blää vet ej varför bara.

2008-03-04 @ 11:33:33
URL: http://cutetess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0