Jag Tror Jag Är Deprimerad...



Hur kan man tro en sån sak undrar man ju.. haha.. Men asså.. Jag är inte riktigt mig själv.. Har proppat i mig en massa saker för sakens skull.. Käkat upp en massa Paradischoklad.. En massa choklad, tom sånt jag inte tycker om, typ Polly??? Örk, känner mig helt flottig och äcklig, Massa finnkompisar kommer jag få också.

Saker och ting känns fel, inte riktigt som det ska vara osv osv. Så något fel måste det vara. Jag ska försöka vända tillbaka på lite saker och göra det jag brukar göra när jag inte mår bra.. STÄDA!! Så nu ska jag rensa igen som vanligt och förhoppningsvis inse senare idag vad det är som är fel med mig.

Jag vet inte ens vad jag pratar om???


 

♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0