Jag Hatar Fortf. POSTEN...

Om ni har missat mitt inlägg om att jag hatar POSTEN så påminner jag er igen.. Så jävla ruttna är de.. I förra veckan så postade bossen på kontoret Piccabookort till mig.. Han tom gick in på postkontoret för att försäkra sig om att de kom fram dagen efter.. Tror ni de gjorde det.. Nej precis..
 
När jag nu ska hämta ut de så säger tjejen bakom kassan ehhh ojjj asså det var öppet när det kom fram så allting hade i princip trillat ut och låg överallt o ingenstans.. Vikna o trasiga o sånt.. Och jag har inte ens en tiondel av allt som skickades till mig.. Så nu ligger det Piccaboo kort överallt från göteborg ner hit.. *AAAAAAAAAAAAAAAAA*


Jag har varit med om det förr.. Att någon jävla idiot på posten blir nyfiken och öppnar ens post... Har tom en polare som jobbar på posten och hon har erkänt att det faktiskt är så.. Så så länge man inte skickar nånting som bara är helt platt så kan man riskera att det blir öppnat.. Men om de nu ska vara så jävla fucking nyfikna kan de väl fan klistra igen skiten ordentligt.. De kan ju inte precis påstå att bossen stängt bubbelkuvertet dåligt för man ser ju att det är uppsprätt hela vägen och inte ens att det har råkat gå i sönder på vägen.. Där är som sagt bubbel inuti så det är rätt omöjligt att det skulle kunna rivas upp av ngt annat..dessutom hela vägen så rakt osså..

Den jäveln som öppnade mitt kuvert.. Kommer fan få ngn förbannelse och det snarast!!!!!!!

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Lollo Rosso

Shit vilka töntar, ska vi gå till ICa och slå ner dom ;) hahaha

2008-03-27 @ 21:26:30
Postat av: Anonym

hahaha asså gumman du och den eviga fajten med posten asså.. ska det aldrig ta slut eller?? Tom problem med posten när du bodde här i sthlm.. =) Puss N

2008-03-28 @ 15:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0