Fortsättning På Inlägget Nedan



Nu är klockan 23.50. Jag städade och städade och städade och hittade saker/fotton jag inte skulle ha hittat. Grät mig till sömns men nu känns allting mkt mkt skönare och bättre. Visste att det var någonting som inte riktigt stämde och man brukar ju inte ha fel om sig själ eller??

Men nu har jag gråtit ut och det känns lite bättre iaf. Så jag får skärpa mig och sluta deppa ihop, försöka iallafall. Ny dag snart och nya tag. Slut på allt jävla äckligt krängande jag sysslat med. Har proppat i mig allt jag fått tag på. Äckliga Polly, Nappar, Paradischoklad, Chips, Popcorn, kex och glass.. Oh my god!! Just nu ser det ut som om jag är gravid.



♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej.
Skulle bara säga att ja gillar din blogg. Om jag får länkar jag den gärna på min blogg. take care

2008-03-12 @ 00:15:03
URL: http://pinksuicide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0