Toppen Lördagsmorgon

Nej det kan jag inte direkt påstå att det är. Min dag började inte alls bra. Har sovit i tre och en halv timme så jag är dödstrött, plus att jag har kramp i magen och ont i ryggen. När ska man pensioneras?? Vet inte hur jag lyckades men jag lyckades välta "skålen" till min aromalampa, som jag aldrig kommer kunna få tag på i samma färgnyans. Jag såg hur den höll på att trilla men var alldeles för trött för att orka reagera och fånga den så jag såg bara den falla i golvet och gå i tusen bitar. Min fot är svullen som en kossa så inga skor får jag på i heller.. Hur ska denna dagen sluta?? Ska gå ut med vargen kommer väl trampa på hundbajs också.. Orkar inte mer.. Allt är bara skit nu asså, verkligen allt.

♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0