Killen I Mitt Badrum...

Ok klockan är lite mer än åtta och jag är inte riktigt människa än. Igårkväll/igårnatt så kollade jag film med tjejerna och satte exstensions på Johanna. Eller ja jag satte exstensions först och kollade film sen.. Men ja ni fattar.. Jag är mega trött för jag har sovit i typ fyra timmar eller något.. Har suttit här framför datorn och tvn och försökt att öppna ögonen och förstå vad killen i badrummet säger.. Han ger mig information som jag just nu inte får in och som jag knappt förstår heller. Men vad kan jag göra mer än att le och låtsas att jag lyssnar och är jätte intresserad?? hahaha..

Asså fattar ni.. Där står en snygg kille i MITT BADRUM klockan sju på morgonen helt frivilligt.. hahaha.. För ungefär en timme sen så ringde han på dörren, jag sov jätte gott men flög upp som ett spjut. Öppnade dörren och han flinade lite smått åt mig och jag fattade direkt vad han ville. Som tur var så hann jag slänga på mig en morgonrock omedvetet så jag inte stod och flashade mina bröstvårtor som jag gjorde för postgubben en gång.. *Skämms*

När jag öppnade så var ögonen knappt öppna så jag såg knappt hur han såg ut. Men var ju tvungen att släppa in honom ändå. Hahaha. Jag gick in i mitt sovrum för att försöka hitta mina ögon och hjärna och sen kom jag ut igen. DÅ INSÅG JAG ATT JAG NYSS HADE LIKSOM STÅTT I MORGONROCK MED VÄRSTA KN*LLFRISSAN OCH INTE ALLS VAKEN, OCH LIKSOM STÅTT FRAMFÖR EN SKIT SNYGG KILLE UTAN ATT HA FATTAT DET. Och nu står han i mitt badrum......

För att installera min nya toalett. Det är min toalettkille som är skit snygg. Hade han installerat vår nya Jacuzzi kanske jag hade orkat flörta lite o sådär. Kanske försöka se mänsklig ut fast jag inte ens har vaknat. Men han skulle sätta in min nya toalett, som by the way är skit snygg. hahahaha. Likaså killen.. Men asså ja..

Klockan är på tok för lite, jag har sovit på tok för mkt, jag snackar på tok för mkt skit. Killen är på tok för snygg. Min toalett är också på tok för snygg. Och jag är på tok för kissig nödig så jag snart inte kan hålla mig och killen är kvar i badrummet och kramas med rören och den nya toaletten. Jisses..!!!!!!! Vilken morgon...

Nu är klockan ännu mer och killen är kvar.. Han sa faktiskt en HALV TIMME. Har gått mer än så och jag sprängs snart. Killen tycker vargen är jättefin och busig och han sa till vargen att han gärna hade busat med honom någon mer gång om de hade setts.. Ehh jaha?? Hundtricket fungerar.. Min toalettkille lade precis in en diskret flört.. TILL MIN VARG.. hahahahahaa.. Njaee okey då han frågade vad jag skulle göra idag om jag skulle gå runt i morgonrock hela dagen och vart jag hade tänkt och äta lunch så han typ kunde bumpa in på mig.. För det första.. Bumpa in på mig?? Han står i MITT BADRUM just nu och han vill bumpa in på mig senare, vad är det för fel med action right now?? hahaha.. för det andra så..  Lunch?? Klockan är knappt åtta, jag hittar knappt min hjärna, sa någon verkligen lunch???  

Nej för fan detta med Nikki och toalettkillen fungerar verkligen inte. Nu fortsätter livet och jag ska fokusera på en sak.. Det är att inte kissa på mig.. hahaha..


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vilken underbar morgonläsning.. =) Jag blev pigg iallafall av allt skratt, och slipper antagligen träna magen idag på gymet. hehe

2008-07-15 @ 09:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0