I F*cking Give Up



Yes I do.. I really do.. Jag pallar inte mer.. Jag orkar inte mer.. Jag skiter i det.. Det blir aldrig bättre ändå.. Efter första misstaget borde jag ha gett upp för längesen.. Varför ska man alltid vara så sjukt godtrogen och bli övertrampad och ändå bara förbi se det?????????? Som sagt jag tål jävligt mkt skit från folk jag tycker om, oavsett om det är vänner eller om det är någon kille, jag tål för mkt, men den linjen mellan att jag kan förbi se det och där jag tycker bägaren rinner över och det är stopp, den linjen är väldigt tunn, och när man är över den tunna tunna linjen finns det absolut ingen återvändo och jag förlåter aldrig. Tyvärr men så fungerar jag.. Och nu är det över den tunna linjen så nu spelar ingenting roll längre. Vad som sägs, vad som görs, vad som kommer förändras. Fuck it.. Never ever more.. I will never ever forgive again.. Jag förtjänar inte denna skiten..



♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0