Sjuklingen Langtar Hem Till Sweeden...

Just nu ar jag i Kina och jag HATAR det bokstavligen.. Innan jag akte sa bloggade jag ett langt inlagg.. Vad tror ni hander precis nar jag ska lagga upp det.. JO DET FORSVINNER.. hur storigt ar inte det pa tva skalor.. Orkade jag skriva om det.. Nej exakt.. Lite saker har hant sa det blev en akut resa till kina.. Berattar mer nar jag kommer hem..

Jag har hemlangtan sa sjukt mkt och jag har blivit jattesjuk.. Sa just nu tycker jag synd om mig sjalv som ar pa andra sidan jordklotet utan min mamma som kan ta hand om mig och utan mina alskade hundar.. Jag saknar mamma sjukt mkt.. Saknar hundarna och mina vanner narmast hjartat.. Sa alla mina nara och kara och alskade.. Forutom ett fett tacke, min sang eller soffa, en MASSA servetter och halstabletter.. Sa ar det ENDA jag behover.. IT IS LOOOOOOOOOOVE... Varme och karlek fran de jag alskar och de som alskar mig..

Har jag namnt att jag har hemlangtan och att jag ar sjuk??? Hahahaha.. Febern har tagit over mitt liv.. OHH NOOO...

¢¾ XoXo Nikki.. ¢¾

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0