Äntligen.. Så efterlängtad..

Pussar, Kyssar, Hångel, Påpälsad, Naket, Arg, Glad, Normal, Onormal, Full, Nykter, Sex, Nunna, Dejta och Slut Dejtat..


Adjö 2007... Välkommen 2008... Tror jag iallafall, men å andra sidan, det kan väl knappast bli värre än hela förra året?? Fast man ska ju aldrig säga aldrig.. haha..

Alla andra man kände hade verkligen sett framemot en underbar nyårsafton. Antingen skulle de på middag/fest eller så var de utomlands. Jag själv hade verkligen ingen lust till någonting, varken fira jul eller nyår. Julen blev lugn, nog den lugnaste någonsin. Fast å andra sidan skön. Juldagen jobbade jag.


Nyårsafton skulle jag också jobba. Hela dagen blev jag bombad av telefonsamtal och sms där mina nära och kära önskade mig gott nytt år. När jag blev frågad vad jag skulle göra i år för jag hade varit så tyst av mig, alltid jag som kommer med galna ideer. När jag då svarade "Jag ska jobba" så säger alla "Awww stackare".. Haha vadå aww stackare?? Jag hade inte alls ångest för jag skulle jobba.. Tyckte bara det var skönt att jag slapp planera någonting på nyår som jag såg framemot och sen nog bara skulle bli överskattad. Jag visste att kvällen skulle bli okey ändå. Den blev BÄTTRE än okey. Tack vare att vi har världens bästa kollegor och chef. Hela kvällen var så sjukt rolig. Egentligen ingenting speciellt men alla var så glada och på topp för det var nyår. Skojja och flippa och sånt. Vem har sagt att man inte kan ha roligt på nyår som nykter?? haha.. Okey då.. Jag trodde nog inte direkt på det heller innan men nu har jag fått det bekräftat.. =)) Jag hade asroligt på nyår och dessutom nykter..

Så till alla mina vänner som jag pratade med dagen efter som sa "Awww stackars dig gumman, att du jobbade. Vi hade jätte roligt." Tyck inte synd om mig. För jag hade jätteroligt och vaknade helt pigg. Nog jag som skulle tycka synd om er för att ni alla var bakisar och mådde som ni förtjänade.. hihihi.. *Lots of Love*


Våra kära tårtor som jag och halvan bakade dagen innan nyår.. Checka in mitt mästerverk på den gröna prinsesstårtan.. haha.. Snyggare målat än Picasso himself.. Bakade en skit snygg och god Buddapest också men glömde fotta den.. snyfta..

image94


image95


 

God Fortsättning Allihopa..!!!


 

♥ XoXo Nikki.. ♥



Kommentarer
Postat av: Adlen

Hello darling!
Hong Kong och Kina var KANON! Shoppingen var galet fint och det är helt sjukt billigt,när och var beger du dig exakt?! Din första tårta såg helt sjukt god ut måste jag medge.. och ja blev himla berörd av ditt inlägg "likbilen, polisen och tankar"... förlorade en av mina närmaste i en bilolycka, han var so0m min bror, och känslan e helt sjuk. 3 år har gått den 14 januari faktiskt.. =(

2008-01-03 @ 21:11:38
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: Fanciful

tack! gott nytt år. man köper armbanden på www.kyssjohanna.se

2008-01-03 @ 23:14:27
URL: http://alexandra08.blogg.se
Postat av: Sessan

Åh heeej Söt! God fortsättning, hoppas 2008 blir ett underbart år för dig! Inga fler blåmärken!!!

Var du snäll i år och fick fina klappar då??

Ha det bra, tjejen! Puss och kram

2008-01-04 @ 18:51:54
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Adlen

Åhh, dit skulle ja också vilja åka!!! =) Jag var ju inte i dom trakterna! Vad ska du göra där btw?
Asså, klart d finns kopior, men d e väl på de härliga marknaderna, där d även har har äkta prylar.. emn då klipper d av nån liten lapp på dem eftersom det är illegalt :p Finns ju vanliga affärer me! =) Min helg har varit den bästa, har spenderat tid me den ja saknat mest under min resa, killen ja träffar, hihi =) hur var din helg då?

2008-01-07 @ 09:53:28
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0