En Tanke Till Sam...

Jag vet inte riktigt vad jag vill skriva och få ut av detta.. Jag vet inte riktigt hur jag känner eller ska känna..
Det jag vet är att jag saknar dig otroligt mkt och älskar dig överallt annat.. Häromdagen var jag vid din grav och det gjorde så otroligt ont helt plötsligt när jag tittade på gravstenen.. Det gjorde så ont att tänka att jag aldrig mer få se dig.. Att aldrig mer få höra din röst.. Det var sex år sen du lämnade oss.. Det gör fortf. sjukt ont.. Tiden läker alla såren sägs det ju??

image145

Jag har aldrig riktigt förstått sanningen att du är borta för gott och jag kommer nog aldrig förstå det heller, eller acceptera det??!! Varenda dag vaknar jag med en tomhet som aldrig kommer att fyllas ut igen.. Tårarna forsar nerför kinderna och det går inte att stoppa, jag vill inte heller, för det är ganska skönt ibland.

När du försvann till andra sidan förlorade jag inte bara en storebror, jag förlorade även min bästa vän. Du var mitt allt som alltid forstod mig och som alltid ställde upp för mig i vått och torrt oavsett situation. Du har och du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta och du lever vidare med mig i mitt hjärta.. Always and forever..

image146

Jag vet inte vart du är eller vad du gör. Jag vet inte vad som händer efter döden och om det händer något. Oavsett vad så vet jag att du har det bra och du väntar på mig och tar emot mig den dagen det är min tur..

 
♥ Kärlek från din lillasyster.. ♥


 


Kommentarer
Postat av: Sessan

Gumman =) Ja, vad säger man... klyschor som du säkert har hört tusen gånger. "Jag förstår dig..." eller "tiden läkar alla sår"... Tänker inte överösa dig med meningslösheter! Ta hand om dig! =) Du har varit stark så länge, så sluta inte!

Jag lyckades ta mig ur mörkrets krafter, och tänker inte falla "offer" för det igen. Om inte annat kan jag skylla mig själv för dåliga val jag gjort i livet, men om inte annat har det nu stärkt den jag är idag!

PUSS SÖT

2008-02-20 @ 17:20:27
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0