Träning & Kvällsmat

Idag har jag varit jätte duktig. Jag gick långrunda med vargen i morse. Sen tränade vi på gymet och solade. Handlade efter åt och lagade kvällsmat till oss. Kassler och potatisgratäng. Har varit sugen länge så det var mumma.. =) Efteråt var vi så sjukt mätta att vi haffa vargen för en snabb runda tänkte vi. Kasta pinnar o trötta ut vargen.. haha.. Sen följde jag halvan till jobbet o skulle gå hem men det var så fint väder ute så jag och vargen fortsatte vår promenad en stund till.
 
image172


Har precis tagit ett varmt bad så nu känns det lite bättre i ryggen igen och resten av kroppen. Har sån träningsvärk redan. Som det känns nu så ska jag aldrig mer träna.. haha.. Ska gå och lägga mig alldeles strax.. Och hoppas på att jag kan somna innan tolv för en gångs skull. Kan inte minnas det hände senast??

image171


♥ XoXo Nikki... ♥ 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0