Tillägnad Sam.. Min Älskade & Saknade Bror

♥SAM♥

Du hade hela livet framför dig. Med dig ville ödet något annat.
Du var en av oss alla,nu är vi en av dig.
Vi höll på att bygga en väg tillsammans in till en FIN framtid, men tyvärr hände något på vägen.
Nu måste du bygga din egen väg,men vi kommer ändå över och hjälper dig senare.
Vi kommer alltid att sakna dig.

image176

♥SAM♥
Vid världens ände,i nattens mörker och ändlösa timmar.
Där månen gråter och solen ler.
Där havet brinner och himlen slocknar.
Där tänker vi på dig,längtar och väntar.

Vid havets början,vid djupets slut.
Där molnen sjunger och bergen dansar.
Där skratten föds och tårar torkar.
Där ljudet tystnar och livet leker.
Där vet vi att du finns när vi kommer.
Du var lätt att älska, men är svår att sakna

♥♥♥Du finns ALLTID med oss♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Knasan

Ellu. :)
Oh.. Men den är värd att göra om. Det är värt besväret.. Tro mig. :)
Hmm.. Hittade dom inget knas med din rygg då?

Marsvinsråttshund.. de e.. små saker man kan råka trampa på.. sånna som inte växer. ;)

Jag hade en underbar semester..Mestadels iaf.. Längtar tillbaka grymt mycket. Svårt att komma hem. Första semestern så som jag lärt känna folk och umgåtts med dom.

Kram!

2008-04-19 @ 16:50:32
URL: http://dulcinean.blogspot.com/
Postat av: therese

Hej gumman.
Hoppas allt är bra med dej ?! Jag har bytt blogg så du vet det puman.
Har installerat om hela datorn så jag har ej msn installerat än men ska fixa de så vi kan börja tjata lite på allvar snart ;)

puss på dig finaste och ta hand om dig / therese

2008-04-21 @ 14:18:25
URL: http://puppuzzy.blogg.se
Postat av: Sessan

Har du bytt blogg??

Åh söt,tack så mycket! Den har jag köpt på monki.Men det är egentligen en kjol, men jag har den som klänning istället!Kännermig så 50-tal!

2008-04-22 @ 13:26:15
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Catti

kan inte säga något... ger dig bara en kram!

2008-04-22 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0