Surf´s Up

Den var sjukt seg de första 15 minuterna men sen hände det balla grejor hela tiden.. kan inte minnas sist jag hyrde en animerad film.. eller rättare sagt har nog aldrig gjort.. hehe.. har jag sett ngn så är det polarna som har haft.. Men denna var ball.. roligt faktiskt.. o nää inte på dagisnivå.. =)

image169


Nu sitter jag och traggar på msn med världens bästa Sockerflinga och världens bästa halva..
Utan att jag visste ordet av så blev jag helt tårögd.. Av vissa saker som sockerflingan skrev..
Nu ska jag torka tårarna och klä på mig.. hehehe.. Har tagit ledigt från jobb idag för jag måste verkligen ta det lugnt och anstränger jag mig igen kommer jag aldrig bli bra.. Jag ska träffa brudarna och låta de ta hand om mig.. hehe..
Ha en trevlig lördag ute i solen..

♥ XoXo Nikki... ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0