Sprutor & Piller

Ni har väl knappast missat att jag har jätte ont i ryggen.. Och för den som har missat det.. Jag har jätte ont i ryggen.. haha..

Alla tjatar på att jag ska ta mina jävla piller o gå till läkaren.. Jo men visst.. Jag gick till läkaren och betalade x antal hundra lappar för akutmottagning.. Först får jag vänta jag vet inte hur länge.. Och de kallar det för akut?? Sen är där en apjävel som trycker lite på mig, när jag då skriker säger han OJ gjorde det ont.. NO SHIT VA FAN GÖR JAG HÄR TROR DU??

Sen utan vidare undersökning vill han ge mig spruta och piller?? WHAT THA FUCK?? Nu är fallet inte så men TÄNK om jag bara hade sträckt mig lite lätt?? Eller legat fel och har ont?? Inte ens såna simpla frågor ställde de.. Och de vill ge mig sprutor och piller.. Glöm det sa jag och vände lika fort hem igen.. Jävla kokosnötter..

Jag har ju smärtstillande som jag har för foten men jag är den som hatar piller.. Tar inte förrän jag verkligen nästan är död.. Har haft mega ont.. Så ont att jag i stort sett legat hela veckan.. Jobbade ju förra helgen dum som jag var.. Jag kan inte ens sitta upp för att kolla mail eller dylikt i fem minuter.. Så får ha laptopen på magen och liggandes.. hur svårt är det inte o skriva på två skalor.. haha..

Igår så kände jag mig så otroligt ensam.. Vet inte varför?? Jag var så less på att ha ont och inte kunna göra någonting.. Så jag tog mina smärtstillande.. Och utan att jag hann märka av det så gjorde det inte ont längre.. Rastlös som jag är.. Jag började storstäda o ha mig.. Möblerade om lite i hallen.. O byta lakan..

Borstade och Rensade min varg i två timmar.. Bokstavligen rensade.. Vädret är så konstigt så hans päls är helknas.. Först tappar han och sen tappar han inte osv osv.. Och när han tappar.. shit vi skojjar ju inte bort det.. Det hänger stora tussar på honom som man bara kan dra av.. Vi snackar inte strån utan BOLLAR man kan dra av... Som bomullstussar.. Lite läskigt.. Hållt på så nu i en månad.. Blev faktiskt nojjig och var tvungen o ringa kenneln och fråga om det var normalt att han först tappar bollar o sen ingenting o sen bollar igen.. Men det vra det tydligen pga vädret..

Jag måste nog sluta använda så mkt hårspray så att allting kan stabiliseras och min varg kan tappa all som päls som han ska göra.. haha..

Helt plötsligt var hela hallen mörk..Ofta fyra glödlampor smäller på en och samma gång då.. gud tyckte väl att jag likagärna kunde göra allt på en gång när jag ändå höll på..

Sen lade jag mig ner en stund med laptopen efter en stund kom vargen och tyckte vi skulle leka så han slängde upp tassen på laptopen.. Och utan att jag visste hur det gick till så hade han satt upp mig på gästlistan till Piccaboos´s fest i göteborg igår.. hahaa..

Jag väntade på att mamma skulle komma men hon var som borta med vinden?? Hon skulle handla till mig för jag var så sugen på plommon men det verkade som om hon handlade halva stan ju?? Jag kan handla själv men när jag frågade om hon kunde handla till mig så hade jag fortf. inte tagit mina piller och hade ont ju..=)

Äntligen kom mamma med mina plommon och vi satte oss ner och åt middag.. Jag SATT och åt middag tom.. haha.. Det var gott och mysigt.. Jag hade lagat revbensspjäll och ris och sallad.. *mummma*

Sen frågade jag om mamma ville se film med mig.. Så jag gick ner o hyrde film.. Det blev ROGUE ASSASSIN..


image168

"När FBI-agenten Crawford mister sin partner gör han det till sitt livsmål att hitta mördaren - den ökände torpeden Rogue. Men Rogue är försvunnen och dyker upp först tre år senare för att delta i den blodiga uppgörelsen mellan San Franciscos asiatiska gangstergäng, Crawford är mer än redo att ge honom ett varmt välkomnande, Men i sin iver att hämnas förlorar Crawford sitt professionella omdöme och medan våldet eskalerar utvecklas stridigheterna till en veritabel mardröm för den hämndlystne FBI-agenten"


Jag tyckte den var skit bra. Det hände saker hela tiden. Det var mycket döda hit och döda dit men det var inte överdrivit där blodet sprutar en meter utan det som hände i filmen hade kunnat hända i verkligheten. Bonusen är att det var ett jävligt oväntat slut och varför saker och ting var som det var.. Denna måsta ni se=)

♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer
Postat av: Jessi

Hoppas verkligen att ryggen blir bättre!

Kram

2008-04-12 @ 16:38:44
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0