Snuskiga JobbHistorier

I helgen så har jag bara jobbat.. Förutom allt spännande som alltid tycks hända på mitt jobb så har det inte hunnit hända så mkt annat..

Utan att överdriva så händer det alltid sjuka saker på mitt jobb.. Är det inte mina kollegor som bidrar med det så är det gästerna som bidrar med sjuka saker.. I fredags var det en sån riktigt konstig kväll.. Som om stans alla konstiga männisor befann sig på klubben.. jag tror inte jag kommer ihåg allt tyvärr..

Det var en kvinna med världens största bröst.. De största jag har sett i hela mitt liv iaf.. Och jag kan lova att det var inga silicon utan äkta.. För gud va de hängde.. Fast hon hade världens största bh.. haha.. Och världens urringning hade hon så brösten trilla ut några enstaka gånger.. Min stackars kollega såg som han beskrev "Världens största bröstvårta och vårtgård, hon måste ha ammat ett antal män och x antal ungar".. ahahaha..

Hon kom fram till baren och skulle beställa med ett av kvällens ragg som hon hade.. Hon beställde typ tjugo drinkar till alla sina vänner och förväntade sig att ragget skulle betala.. Sen när ragget inte hade pengar så var det kaos..

När vi hade stängt och vi skulle beställa mat så såg vi samma kvinna stå och skrika ring polisen snälla hjälp mig.. Ja då visade sig att hon hade hittat ett annat ragg och lurat honom att köpa mat till hon och alla vännerna och lovade att han skulle få följa med hem.. När de fått sin mat så sa hon att hon tyckte han verkade farlig och vågade inte följa med hem,  bad oss ringa snuten för hon var rädd.. Ehhh ok??

En man stod och kissade hej vilt på möblerna ute i rökrummet.. EN VUXEN MAN HALLÅÅ???

Jag stoppde två män som skulle kissa i våra växter där nere.. Jag frågade om de var friska i huvudet och om de brukade kissa på deras växter där hemma.. Som svar fick jag att nej det gjorde de inte, men att våra växter verkade behöva näring.. Inte fan behöver våra växter näring från två skruttna saker som inte ens har näring åt sig själv..

En jättefull tjej/kvinna som satte sig vid ett bord hos en massa främmande människor och började krama de och slicka de i ansiktet.. hahaha.. alla raggningssätt måste ju provas..

En tjej och en kille kom till baren och beställde skumpa av min kollega.. När min kollega häller upp skumpan ser jag killen stirra som fan på min kollega och slickar sig runt munnen och tar på sig själv och leker med tungan.. hahaha.. hur ska det tolkas??? OBSERVERA att gästen var en kille och kollegan är en kille.. =)


Jag skulle gå förbi ett bord vid dansgolvet.. och det är inte så lätt att komma förbi där när det är jättemkt folk.. Samtidigt som jag försöker komma förbi upptäcker jag att en kille kollar jättemkt på mig.. kollar¨på honom och samtidigt som han stirrar på mig så smeker han en annan på bröstet o kelar med henne.. när jag har honom bredvid vid hör jag en röst fråga är du singel.. och kollar och ser att han fortf. taffsar på henne.. gud asså.. vad är det för fel på folk now a days??

Det hände en massa sjuka saker.. Kommer inte ens ihåg allt.. haha.. Något annat som har hänt som jag har glömt att nämna är:


När jag skulle gå till en annan bar för att hämta en penna.. hade jätte bråttom och gick med långa o snabba steg.. vi hade precis öppnat så det var typ inget folk.. bara en som gick framför mig med sitt wiskyglas.. jag tyckte jag hörde konstiga ljud.. samtidigt som den apan framför mig går helt nöjd med sitt wiskyglas så går han och pruttar konstant.. och vi snackar inga smygisar utan det hördes skit högt.. det överröstade musiken fan...

En gång råkade en kollega släppa en smygare i baren som luktade satan.. När han hade serverat den gästen går han vidare mot andra änden av baren.. Efter en stund ser han två gäster slåss som galningar.. När vakterna plockat de så visade sig att den ena kallade den ena svin för han trodde det var han som fes.. medan den andre blev arg för han trodde det var nummer ett som fes men skyllde på honom.. Så de började slå varann gul o blå..osså var det min kollega som släppte en smygare.. hahaha..

Nu orkar jag inte mer.. Får ont i magen av att skratta när jag tänker på händelserna.. hahaha.. Händer mkt sjukt.. inte bara fishistorier.. Men erkänn en sak.. när de förbjöd rökning på nattklubbar så luktar det fan bara apsvett och fisar..

Kom på att vi borde hitta en deosponsor och låta vakterna/värdarna dela ut det vid entren.. För att FÖR många använder tyvärr inte deo..*ulkar*

Jag har varit dålig på att blogga på senaste jag vet.. Men jag har så sjukt ont i min rygg.. Kan inte sitta länge.. När jag väl sätter mig vid datorn är det jobb och andra viktiga saker.. Jag är sjukt sen med min göteborgsblogg också.. sorry.. fick påminnelser om det jättemkt.. men dt kommer jag lovar.. när jag är lite bättre..*snyft*


♥ XoXo Nikki... ♥



 


Kommentarer
Postat av: Kimbo

Kul att du hittade tillbaks girlie! :) Har blivit liten annan kvalite pa mitt bloggande pa sistone, ar fortfarande kvar i london.

Vad gor du foresten?? Dalig koll..

(den dar tjejen med drinkarna o maten fick mig att smaskratta)

2008-04-08 @ 10:52:05
URL: http://kimberlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0