Snusk I Skogen

Har nästan precis kommit hem och jag är död som en jag vet inte vad.. Gick en låååång runda i skogen med vargen o tjejerna o doggarna.. Vi såg nog rätt roliga ut.. För att alla kollade på oss.. haha.. Den skogsrundan vi skulle gå, var vi tvungen att gå över stora vägen vid rondellen och alla som körde kollade jättenyfiket på oss.. Men det bjuder vi på.. haha..

Följde med brudarna på en runda jag aldrig har gått innan... Det var mysigt i det sköna vädret.. Men väldigt slabbigt på vissa ställen.. *Yerk* Jag skratta så mkt så jag har nog tränat mina magmuskler också.. haha.. Vi sa att Johanna var en Indian typ som kunde allting.. För allt vi kommenterade visste hon.. haha.. Typ..  "Ja där går många älgar.. Det är bara en fågel som låter se inte så konstig ut.. Kolla den stora myrstacken.. Har tagit de lång tid att bygga.." Kommer inte på alla nu men det lät skit roligt.. Hon gick först också så hon var verkligen skogsledaren.. haha..

Helt plötsligt när vi går så hör jag den som går framför mig fnittra.. När jag kollar ner var det skalbaggesnusk.. haha.. Skit barnsligt jag vet men så mkt som vi skrattade i skogen så var detta bara grädde på moset.. Jag fortsatte att gå och skratta sen vände jag mig och var tvungen att dokumentera den på bild.. haha.. Förlåt.. Det är privat jag vet.. Typiskt Nikki tänker nu många som känner mig.. haha.. Inte för att jag brukar dokumentera folk som har sex men att jag ibland kan ha sjukt roligt över saker som är på dagisnivå.. hahaha
 

image165


Vi fortsätter att gå när jag ser Johanna svänga till höger och säger att vi måste gå runt om för det var så sjukt geggigt därframme.. Ja visst och vi hänger på.. Helt plötsligt skakar jag och blir helt yr.. De bara tittar på mig och skrattar.. Jag är ju höjdrädd.. Och vi gick skit högt upp för att sen gå ner när det var skit brant.. Oh my god jag hade bara velat sätta mig på rumpan och kasa ner.. haha.. De bara garva åt mig och menade på att jag måste driva med de.. Men nej när jag började krama träden o grenarna så fattade de att jag inte skojade.. hahaha..

Vi gick o gick o gick.. Helt plötsligt är det skit mkt vatten.. Oj ja just det vi måste hoppa här säger Johanna.. haha.. VA??? Jag har ont i ryggen och ont i foten.. Jag kan knappt röra mig.. går som en robot och hon begär att vi ska hoppa.. Hon tar vargen och säger han hoppar väl.. Jo säger någon han hoppade skit högt innan ju.. Hon tar sats o springer o hoppar.. UTAN ATT FÖRVARNA VARGEN UTAN TAR FÖRGIVET ATT HAN BARA HÄNGER PÅ.. Han hade ju stannat upp för att lukta på någonting så han hängde inte med i svängarna och plurrade rakt ner i vattnet.. Min stackare.. Så nu är han inte så vit.. Hans tassar är helt bruna.. hahaha.. Nasty..

Men just nu har jag för ont i ryggen för att orka bada honom.. Ska ändå ut om en stund igen då kan han äckla sig hur mkt han vill när han ändå är smutsig..

image166

Är det bara jag som inte tycker min varg ser ut som en Siberian Husky på bilden?? =(

Jag har alltid lika kul med mina brudar.. Tom när vi befinner oss i skogen.. hahaha... Detta är inte ens hälften av allt som hände.. Två timmar i skogen.. Det kan hända mkt.. haha..

Vi lekte med tankarna lite och jag ställde frågan "Vad hade ni gjort om ni hade upptäckt en Björn i skogen"?
En hade klättrat upp i träden.. En hade stått still.. En hade gömt sig.. En hade gjort i brallan.. En hade kramat björnen.. hahaha.. En sak är säker.. JAG TROR DOCK INTE VI HADE ÖVERLEVT OM VI HADE SETT EN BJÖRN IHOP.. Jag hade väl velat fotta den och ngn hade väl velat krama den osv osv.. haha.. Vad hade ni gjort??

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Erika

Hehe.. Inte alltid lätt.. ;)
Men gör du den så kommer ja förbi.. Orkar inte göra den så snart igen själv nämligen. ;)

Hm.. Går du till ngn kiropraktor?
Helg ja.. det har ja inte tänkt på.. Imorrn ska ja umgås med en av mina vackra systrar. :)
sen vetetusan.. troligtvis bara ta det lungt.. Första dagarna på länge sedan min mama gick bort som ja kan andas ut lite...

Gosh vilken fin varg du har :)
den 3 april 2008 16:56

2008-04-03 @ 17:05:44
URL: http://dulcinean.blogspot.com
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att delta i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!

2008-04-03 @ 17:07:58
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Sessan

Ja, det är ju så det är! Man vill bara ha attention, sen är det linte lika roligt när man har fått den! Minns en gång när jag var ute med 30 st killar, plutonfest, känner "plutonchefen". Ingen vågade typ ens titta åt mig, haha... sen var det en jättesöt kille bland dem, men han dissade mig HELA kvällen, tills jag blev knäpp.

När krogen stängde stod han å pratade med några tjejer och jag gick fram till honom å så "nu följer du med mig hem till östermalm" och han följde med, sen var det inte lika roligt längre =(

Men jag blev som sagt kär, så den där märkliga attetionleken försvann..

2008-04-03 @ 18:05:24
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Jessi

svar: Tack tack tack, det värmer! Jag hoppas det!

Sötis hund :)
Kram

2008-04-03 @ 18:45:46
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: therese

jag är förälskad i din hund sötnöt

2008-04-04 @ 01:35:09
Postat av: S A R A

svar: joo jag vet alla har ju en sån typ... men asså tyckte de var bättre att sy en klänning som jag kan tänka mig använda än har lite klädstumpar som jag aldrig skulle ta på mig :) kram, hoppas du får en bra dag

2008-04-04 @ 08:03:42
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Anonym

Så vit o fin vargen är på bilden.. jämfört med efter plurret.. hahaa.. naaaaawww.. klart han liknar en husky cp.. vad annars.. =) Poss J

2008-04-04 @ 14:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0