Ryggont och Ingen Bakning=(

Shit asså min rygg dödar verkligen mig. Jag måste verkligen bli bättre för jag ska ju jobba i helgen. Kommer absolut inte klara det annars om det ska göra ont som det gör nu. Vågar inte ens tänka på vad som är felet. Det har med bilolyckan att göra garanterat. Vågar inte gå till doktorn.

Jag var jätte sugen på att baka ju.. Men det blev inget.. För jag hade massor att göra framför datorn.. Är inte ens klar.. Men har kommit en bra bit iaf.. Sen var jag tvungen att ligga rak lång och död i en timme.. Kan inte ens ligga normalt för att det gör så jävla ont då också. Hur fan ska jag ligga?? Jag kan inte somna på mage.. Räcker det inte att jag redan har sömnbrist och sömnproblem eller.. Gräddet på moset är ju denna jävla ryggsmärtan..

Jag hoppas jag vaknar upp imorgon och det är som vanligt igen.. Åhhhh..!!!


Vad har ni hittat på ikväll då??
 

  ♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer
Postat av: S A R A

svar: hehe joo jag vet. men tar alltid make-up lack för missfärgningar o så. men när man tar bort lacket så smetar dt ju ut sig typ =S försöker vara så försiktig som möjligt men brukar... typ polera naglarna för att få väck missfärginar :) kram hoppas du får en bra dag :)

2008-04-03 @ 07:32:24
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
Tack för din kommentar, det är alltid kul att höra :) Det gjorde mig faktiskt på bra humör!
Titta gärna förbi :)

Hoppas din rygg blir bättre också!

Kram

2008-04-03 @ 08:08:48
Postat av: Jessi

men :P Nu kom inte mitt namn med :p

2008-04-03 @ 08:09:07
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Erika

Hejsan!
Det är inte mitt recept.. Den heter så enkelt som Choklad och apelsinkaka. Tråkigt men sant.. :)
Hoppas din rygg snart blir bättre!

2008-04-03 @ 10:23:36
URL: http://dulcinean.blogspot.com
Postat av: Camilla

ajdå problem med ryggen är normalt jag lovar jag också
det. Vart jobbar d d?

2008-04-03 @ 14:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0