Ps. I Love You

Jag tror det var i Onsdags som vi var på bio och såg den filmen. Det var en sjuk impuls grej och det var verkligen värt det. Bland de bästa jag har sett på länge. Gör den desto bättre att man i slutet får reda på att den är tillägnad åt någon och antagligen verklighetsbaserad.

När vi stod i kassan och köpte biljetter så gav hon oss vars en servett och vek den fint. Hon bad oss stoppa den i fickan fast hon sa ngt konstigt ord så vi fattade ingenting och som vanligt var det bara jag som frågade.. haha.. Hon skrattade åt mig och sa att hon menade fickan. Varför undrade jag. Då förklarade hon att nästan alla som sett den har kommit ut gråtande. Jaja whatever tänkte jag. Har också hört det men jag har aldrig i hela mitt liv bölat till en film. Att en och annan tår kan trilla för en händelse men inte att man total gråtit liksom. Hur som haver..

Filmen varande inte mer än fem minuter tills jag började böla. Helt otroligt. Och jag kan inte komma ihåg hur många ggr jag grät under filmen. Tur jag inte var den enda som snyftade. hehe.. Den var sjukt bra och rörande. Men så som jag känner mig själv så var det inte anledningen till att jag grät. Det har funnits många bra filmer innan som man sett som varit rörande osv osv inte har jag gråtit som ett barn för det.

Anledningen är att jag kände igen mig så sjukt mkt i filmen. Och jag gräver alltid djupare än jag borde med saker och ting.



image167


Tycker absolut ni ska se den. Den var sjukt rörande och bra. Om inget annat så är ju Gerard Butler sjuk snygg och kolla på iallafall.. hahaha..
 
♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: sockerpullan

den e verkligen skit bra! har sett den två ggr :D hihih

2008-04-12 @ 12:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0