Min Kropp Värker & Skriker

Träningsvärk är bara förnamnet. Jag kan ju verkligen känna att jag verkligen gjorde nytta på gymet igår. Hahaha. Kan knappt röra mig idag. Kunde inte ens klä på mig utan att kvida. Nu funderar jag på hur jag ska få av mig tröjan utan att börja gråta, jag kan knappt lyfta mina armar.. Haha.. Små rörelser går bra.. =) Någon som vill hjälpa till??

Idag skippade jag gymet för hade inte kunnat göra så mycket ändå. Har istället gått långa rundor med vargen, fast i småsteg för jag har ont i innanlåren också.. Innanlår?? Låter som grisdelen man köper.. Hur många kilo innanlår vill du beställa?? hahaha.. cp!!

Var sugen på Spagetti med ost och skinsås men hade Kassler och potatisgratäng över från igår så åt det. Skulle laga det till kvällsmat istället men jag blev sugen på nudlar med kycklingsmak.. Hahaha.. Var längesen jag åt det. Så det blev det istället.. Sån latismat.

Jag har bakat sockerkaka med banan och kanelsmak. Låter skit knasigt och inte så gott jag vet. Men jag var tvungen o prova. Och det var faktiskt skit gott. Eftersom man skär bananerna i små bitar så känner man inte själva bananbiten men det smakar lite banan och kanel. Skit mumsigt.. Prova.. =) Och mina sockerkakor och sånt brukar vara mjuka o skit smarriga o goda.. Inte såna torra sockerkakor eller muffins som man brukar få..bläääää.. Eller som sockerflingan sa idag.. "Såna torra fluffkakor gillar jag inte.. Jag gillar blöta och kletiga kakor med choklad i" hahaha!!!

Jag älskar att laga mat och baka. Och älskar att prova olika saker. Kan faktiskt inte minnas sist jag gjorde nånting som var äckligt. Och när jag nämner att jag lagat något och lagt upp bild på det så har folk undrat hur man gör det. Så nu ska jag vara snäll och försöka orka lägga in recept på det jag gör. =) Om jag kommer ihåg hur det gick till. För jag brukar inte använda mått, häller på fri hand. =)

Jag älskar att prova nya saker. Och alla som jag känner och umgås med tycker jag är sjukt kräsen?? Hur hör det ihop?? Hum.. Jag fick senast höra det idag av min mamichullo.. =(( men men.. Nu ska jag glo lite tv för att sen dejta John Blund och hångla med kudden..


Sov gott och dröm sött mina små korvar.. =)
 


 ♥ XoXo Nikki... ♥ 

Kommentarer
Postat av: Patrik

Vem är den här sockerflingan, han verkar ju helgrym!

2008-04-16 @ 18:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0