John Blund Dumpar Mig

Finns det någon försöka sova psykolog man kan gå till?? För i såna fall är jag den första som vill ha numret dit.. *Snyft*

Igår somnade jag klockan sex och var uppe och pigg som en jag vet inte vad klockan nio.. Nu är klockan snart två och jag sa för ett par timmar sen att jag skulle försöka sova.. Men eftersom det inte fungerade så har jag istället träffat tjejerna, busat, fikat, kollat film och fikat ännu mer. hahahaha.. Jag skulle vila idag egentligen.. Igår så kollade vi film och krängde så mkt att jag idag inte alls mådde bra... Hade mega ont i magen och var duktig och tog medicin vällingen.. Tills jag fick damp på mig själv och var uttråkad och vi skulle fika..

Jag och tjejerna och hundarna gick en långrunda idag.. Såå skönt väder.. Me like velly much.. Blåser inte nånstans.. Sååå skönt.. Hoppas du det håller i sig.. För jag är verkligen trött på vinter o snö o slask o kyligt.. Brrrrrr

Vi tog en massa cp kort innan idag.. Orkar inte lägga upp de nu så de kommer kanske imorron.. =)

Nu ska jag försöka krama kudden o försöka somna.. Hur det kommer gå återkommer jag med.. haha.. Natti!!

image164

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Awww men gumman.. Hoppas du har lyckats somna nu.. Vad är det som gör att du inte kan sova då?? För mkt tankar och funderingar?? =(

2008-04-02 @ 02:40:12
Postat av: Erika

Hej! :)
Receptet på tårtan kommer jag att skriva i min blogg då du bad om det. :)

2008-04-02 @ 11:21:12
URL: http://dulcinean.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0