I´m Back..And I Hope 4 Good..

Ville verkligen försöka sova tidigt igår men det gick inte.. =(( Var så sugen på att telefonbomba folk o väcka folk men neah ville inte vara så elak.. haha.. Fanns ingenting o se på tv.. och fanns ingenting o göra mitt i natten.. inte ens min varg brydde sig om mig.. han sov så gott o kunde inte bry sig mindre.. =((( För en gångs skull är det jag som vill kela o leka men tro han ville det.. nej exakt..

Tröttnade på allting och gick in o lade mig.. Var så pigg så jag kunde knappt stänga ögonen.. haha.. .Gjorde inte saken bättre att jag skulle sova på mage ju..bläääää.. Till slut somnade jag.. Vad händer då.. Jo jag får ett sms.. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Typiskt!!! Jag sov typ fyra timmar inatt.. Vaknade halv nio pigg som en jag vet inte vad.. Gick upp o åt frukost o gav vargen mat.. Sen gick vi en långrunda.. Och nu ösregnar det..bläääää

Ska kolla på våra bästa år.. Ja jag vet.. Nördigt.. Men har fastnat.. Det enda jag gjorde var ju att glo tv när jag hade som ondast o knappt kunde röra mig..

Men nu känns det lite bättre.. Långt ifrån bra igen men jag kan vara uppe liiite liiite mer iaf..

Ska sticka och träna med Johanna om någon timme.. o sola..  Men hur mkt jag kan göra återstår att se.. hehe.. =)

De här senaste dagarna har varit så sköna.. Det känns som om alla mina problem och sånt har lämnat mig.. Vilket de inte har.. Inga större förändringar egentligen men jag känner mig ändå mkt mkt bättre... Mycket är tack vare mina nära och kära.. Kan inte riktigt förklara vad som känns så bra?? Det bara gör det.. Men det är då jag är som räddast.. För alltid när det är bra så dyker alltid något jävla skit upp.. Och det orkar jag verkligen inte med just nu..

♥ XoXo Nikki... ♥ 


Kommentarer
Postat av: tessan

Hej gumman.
HAHA jupp jag har med fastnat i guitar hero, jag blir galen på att inte klara skiten och tänker,nej nu ska jag aldrig merspela de men så ärman därigen.

Jo tack det gick bra första dan på jobbet, jag gjorde så bra ifrån mig att jag fick lite mer timmar-
Träna skulle jag med behöva göra, har varit lite uppehåll med de nu. Haft en bra helg då?
ge mig din msn igen baby.

puss o kram

2008-04-14 @ 13:57:46
URL: http://pinksuicide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0