I Just Loooove This

Jag älskar detta vädret.. Har varit ute jättemycket dessa dagarna sen solen tittade fram och bara njötit av solen.. Rykten går ju om att den ska försvinna imorgon redan.. I´m gonna miss you big time.. Love you long time.. hahaha..

Igår så åkte jag och tjejerna ut till sjön och grillade.. det var såååååååååå mysigt och gott.. Som vi fjantade oss.. Såna tröga kort vi tog asså.. haha.. Den som sett oss måste tro att vi var en hel hög tjejer som precis hade rymt från psykhemmet eller ngt.. hahaha..

Jag har massor av bilder jag har lovat att visa jag vet.. Men det är inte mitt fel.. De korten som jag inte har och kan visa tillhör en annan kameraägare.. Och den ägaren är såååååååå slö.. Den nya myran.. hahaha..

Idag har det inte hänt så mycket.. Varit med vargen hela dagen och vilat min rygg.. När ska det bli bra igen?? Sen mötte jag upp J för att käka.. Var så sugen på kycklingsallad men hade så ont i ryggen att jag inte orkade göra någon själv.. Passade bra att J var hungrig också.. hihi.. Sen tog vi en glass i solen.. Gottiiiiiii.. Sen traska jag bara hem och hämta vargen för en långpromenad..

Imorgon har jag massor att göra som jag bara har skötit fram sen solen dök upp.. Får passa på att ta tag i det när det ska bli gråare imorgon.. =)

Nu pallar inte min rygg mer.. Ha en fortsatt underbar kväll..

image177

När vargen var valp..Typ fyra månader.. haha.. Klaga inte att han är stor bara för han inte ser ut som en liten råtta när han är valp..

♥ XoXo Nikki... ♥ 


 


Kommentarer
Postat av: Sessan

Minns inte om jag har svarat på det här, men min prickiga sak är köpt på monki!

2008-04-24 @ 19:08:28
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: alice

haha awe, skitsöt ju! :)

2008-04-27 @ 11:07:54
URL: http://teerak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0