Hemmafrun Har Varit I Farten

Japp.. Hemmafrun som finns inuti mig har varit i full fart idag.. haha.. Fast jag egentligen inte borde.. För jag har sjukt ont i min rygg igen.. *Snyft* Men men vad ska jag göra?? Har ju ont när jag ligger ner också så va fan liksom..

Idag har jag städat som en galning så nu nyser jag som bara den för jag är ju allergisk mot damm o sånt.. Usch..!!!

Men nu är det jätterent iallafall.. hehe.. dammat vart enda hörn o hållt på i 180.. Lagat mat.. Tvättat.. Vikt tvätt o gjort extra fint i mina garderober.. Jag är ju lite cp när det gäller sånt.. När mamma tvättar o viker mina kläder måste jag alltid vika om det.. för det ska vara exakt på mitt sätt.. och alla linjer ska vara exakt vikta.. Och när de ska in i garderoben så är det i färgordning o sånt.. Viker tom mina trosor och har de i färgordning.. Det är nästan lite varning.. Men äsch det är ju ordning och reda på mig iaf.. =)

Vad har jag mer gjort?? Tittat i min skosamling och drömmer mig in till våren och sommar.. I nästa sekund när jag tittar ut så regnar det.. Kul.. Neah!! Jag hittade rätt många skor som jag inte ens visste jag ägde.. Som jag aldrig har använt.. Sånt är alltid lika roligt och uppskattat.. hahaha..

Nu sitter jag och har mega mega ont i min rygg.. Men måste fixa lite saker med datorn.. Funderar på om jag ska baka eller inte.. Lusten och suget har jag men ryggen säger nej...

Tror ni jag kommer baka eller jag kommer strunta i det?? Klockan är iofs halv åtta snart.. Hm...

  ♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror absolut du kommer baka din galning när du är klar med dina saker om du fortf. har lusten.. du har fan bakat mitt i natten förr..typ halv tre på morgonen.. så klockan åtta hindrar nog inte dig.. hahahaha.. men akta ryggen din häxa.. Pysssssssss Fille

2008-04-02 @ 19:40:44
Postat av: t e r e s

Tjooo,vad duktig du är som städar:P har jag också gjort idag faktiskt.
Tråkigt att du inte mått bra,har faktiskt själv haft det lite upp och ner psykiskt men men. Imorgon börjar jag jobba lite smått så man kan ju säga att jag är supernervös för att inte klara av de psykiskt.

Är du aldrig inne på msn längre? eller har jag råkat ta bort dig när jag rensade min lista..hmm
JA brittan var absolut snyggare förr, men sen kan man inte göra annat än att tycka synd om henne för hon mår ju inte så bra.

Kram på dig sötaste/Therese

2008-04-02 @ 19:44:25
URL: http://pinksuicide.blogg.se
Postat av: S A R A

svar: tack :) jag tkr bara att de är kul att måla ngalarna, har blitt ett beroende typ för nu kan jag inte gå utan nagellack :P har använt de konstant sen skolan började i höst :P ´kram

2008-04-02 @ 20:59:59
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Erika

Nu är receptet på plats.
Lycka till!
Den är supergod.

2008-04-02 @ 22:12:32
URL: http://dulcinean.blogspot.com
Postat av: Sessan

Tihi... stå brud! Vill du stå brud? Jag längtar såå mycket efter det, så du anar inte! Han är den bästa som finns, verkligen =)

vart jag hittar allt, ja du... jag skriver om saker när jag hittar nåt fint! =)

Trogen har väl alltid varit, eller jag har dejtat flera samtidigt, men jag har alltid sagt till killarna att jag inte kan hålla mig till någon, för att jag oftast bara är ute efter att ha lite kul! har såå svårt att bli kär! Ville mest bara ha uppmärksamheten å så... vill-ha-känslan är mäktig du vet!

Men nu har jag hittat Honom, så jag har bara ögonen för honom nu! =)

PUSS darling

2008-04-02 @ 22:43:43
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0