Helgen Redan Förbi

Helgen är redan förbi utan att jag knappt hunnit blinka.. =( Igår så hade jag och mina tjejer myskväll.. Vi lagade mat och käkade efterrätt och spelade spel.. Kände mig som en drottning för jag rörde knappt nånting för min rygg.. =)

Vi spelade som galningar ända tills typ två på natten.. haha.. Vi sjöng singstar.. Spelade buzz och Guitar Hero på Nintendo wii.. Tog en massa sjuka kort som jag inte orkar lägga upp just nu.. Det var mys på hög nivå..

Idag har vi också bara myst.. gått långrunda med vargen o sparkat boll med honom.. sen käkat middag ihopa och sen blev det fika o lite snackisar..

Nu är jag helt seg och har jätte ont i ryggen men kan ändå inte sova.. =(

Någon som gillar att sova på mage?? För jag gör inte det men kan inte somna annars för ryggen..blääää..



image170

Aww va jag saknar mitt långa och ljusa hår..*snyfta*


♥ XoXo Nikki... ♥ 

Kommentarer
Postat av: Sara

Men gud tack så hemskt mycket =D hihi vovvar är ju så underbara.
Och ditt hår var verkligen suuuperfint måste jag säga =D

2008-04-23 @ 12:59:17
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0