God Morgon

God morgon mina små korvar.. =)

Idag vaknade jag typ sju.. För att folk inte kan checka tidsskillnaden innan de ringer från utlandet.. *Grrrrrrrr* Samtidigt som det ringde så fick jag meddelande från någon annan som också är från utlandet.. Lite komiskt. KOLLAR INGEN TIDSSKILLNADEN INNAN MAN RINGER ELLER?? hahaha..

Har inte alls sovit många timmar.. Eftersom vargen var dålig inatt så har inte kunnat sova.. Efter många om och men somnade äntligen både jag och han.. Tills det ringde ju.. Surt eller vad.. Och jag har ju annars redan skit mkt problem för att sova.. Så vi ska inte ens snacka om att somna om..

Jag gjorde iaf ett nytt försök om att försöka somna om.. Det gick ganska dåligt men det gick till slut.. Sen blev jag väckt igen..  Då gav jag upp.. =(((

Stäng av mobilen eller ljudlösa den säger alla till mig.. Min telefon är aldrig avstängd.. Den har varit det en gång och då hände något tragiskt utan att jag fick reda på det så det kommer jag inte att göra om.. Dessutom vet alla att min telefon aldrig är avstängd.. Stänger jag av den så kommer de bomba hemtelefonen, eller ännu värre besöka mig för de tror det har hänt mig något.. hahaha..

Ljudlösa den är ju knappst lönt.. Min vibration hörs ju till Månen för fan.. Ja jag vet man kan stänga av vibrationen men orka det när jag knappt orkar öppna ögonen.. hahaha..

Shit så mkt bullshit jag snackar!! haha..

Hur som helst.. jag har varit duktig och gått långrunda med vargen och varit på gymet o tränat.. Min träningsvärk sitter fortfarande i och det var inte direkt skönt att träna.. *Blääää*

Jag undrar hur min rygg mår?? haha.. nämnde det igår.. att jag har sån träningsvärk och ont i hela kroppen att jag inte vet om jag har träningsvärk i ryggen eller om det är skadan som fortf. gör ont?? hehe.. We will wee!!

Nu ska jag så smått börja laga middag.. Funderar på om jag ska ha Spagetti med ost och skinksås eller hoppa det helt och hållet?? Är inte så sugen längre??

♥ XoXo Nikki... ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0