Flytta Till Sjukhuset???

Jag kan ju lika gärna flytta till sjukhuset ju. För det händer ju mig saker hela tiden. Haha. När ska detta ta slut? Kommer det någonsin ta slut?? Just nu är jag helt slut. Jag pallar inte mer.

Igår skulle jag egentligen ta ledigt men jag tog en kollegas tid och skulle jobba trots allt. Jobbade i fredags och halkade, jag trillade inte men halkade och foten hamnade på sniskan. Jag trillde ju förra helgen och skulle inte överanstränga foten, men fredagar brukar vara lugna på jobb så tyckte inte det var så farligt att jobba, kunde ju inte förutspå att jag skulle halka.

Vaknade på lördagsmorgonen och haltade lite som jag brukar göra när jag vaknar efter jobb. Tänkte inte mer på det. Sen insåg jag att foten svullnade mer och mer och de gjorde mer och mer ont. Fattade ganska snabbt att något var fel. Så det var ju bara att hälsa på sjukhuset igen ju. Börjar bli en helgrutin nu känns det som.

Denna gången skulle de BARA tömma skelettvätska som hade "läckt". BARA liksom. Behöver jag nämna att det gjorde ONT? Typ AJ AJ AJ AJ TRIPPEL AJ??

Läkaren tyckte han skulle sjukskriva mig en månad och att jag skulle stanna över en natt iaf. Det tyckte inte jag så efter många om och men och jag LOVADE att ta det lugnt så fick jag åka hem och blev inte ens sjukskriven för jag jobbar ju knappt sa jag. hehe!!!

Fick med mig några smärtstillande som jag skulle ta. Och jag är ju jätte känslig mot piller därför jag hellre kvider än käkar piller. Iaf så när jag kom hem så hade jag så ont så jag var tvungen att ta. Försökte sen gå och lägga mig men det gick ju inte så bra där heller. Jag har kräkt typ hela natten. Och fick mega ont i magen. Så nu har jag varit inne igen och nästan precis kommit hem. Vilken sommar det kommer bli för mig om detta ska fortsätta.

Salt på såret är ju att någon har käkat upp min sol IGEN.. *Tår i ögat*



image180

PICCABOO´S SPRING BREAK PARTY PÅ PARK LANE I GÖTEBORG!!!


♥ XoXo Nikki... ♥ 


Kommentarer
Postat av: Jessi

men stackare som skadar dig så mycket!!! Det låter riktigt otäckt :S Hoppas du mår bättre snart!
Vad är det du jobbar med?

tack för din söta kommentar, det värmer!
Kram kram Jessi

2008-04-28 @ 08:58:41
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: sandra

tack ! :) klänningen är från halens.se , ha det så bra !

2008-04-28 @ 16:09:00
URL: http://sandraaR.blogg.se
Postat av: Nicole

Det är en glass från Lidl faktiskt : ) Jättegod !

2008-04-28 @ 16:25:33
URL: http://www.niickis.blogg.se
Postat av: Martina

Hehe tack så mycket.
Det beror på vilken bild du menar.
Den när jag sitter med brillorna i solen o rosa tröja är mitt riktiga hår, men bilden när jag står inne med brillorna är inte mitt riktiga hår utan har löshår under =)

2008-04-28 @ 19:20:57
URL: http://martiiinaah.blogg.se/
Postat av: sandra

din stackare..
hoppas din fot blir bättre och att du inte ska behöva göra illa dig mer :)
hoppas du får en bra sommar :)
kram på dig

2008-04-29 @ 21:43:08
URL: http://smurfansandy.blogg.se
Postat av: Erika

Vilken otur du verkar ha. :/
Hur lyckas du?

Jag vill ha en stor hund..
Rasen spelar eg ingen roll.. Är väl extra svag för labbar, då ja hade en som liten. Men.. alla stora kramvänliga hundar är toppen.. Jag tar gärna din varg ett tag. ;)
Kram

2008-04-30 @ 16:15:55
URL: http://dulcinean.blogspot.com/
Postat av: Liz

Stackare! Vilken otur... Hoppas du blir bättre snart! Och att du inte behöver bli stammis på sjukhuset i sommar. ;)

2008-05-01 @ 11:49:06
URL: http://jumbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0