Uppdatering Av Mitt Liv.. =)

Oj. Bloggen har tappat en maassaaa läsare pga att Nikki inte har haft tid att uppdatera.. *Tår i ögat* Kan ju inte direkt påstå att det kommer bli en ändring förrän om ett tag i heller??!! Jag vet faktiskt inte men jag ska försöka iallafall.. =))

Vad har hänt sen senast då?? Oj väldigt mkt.. Nrj kändisfest.. Ytterliggare en kändisfest.. Italien/Milano.. För tidig födelsedagsfest där borta.. Hem och sen börja Bartenderkursen.. Massa plugg och jobb samtidigt.. Inte mkt tid och kraft finns ju kvar kan jag ju tala om.. Orkar inte dra allt i detaljer.. Klockan är snart nio på morgonen, har inte sovit en blund för jag har precis kommit hem från jobb nästan.

NRJ KÄNDISFESTEN...
Den var ganska naaajs.. Lagom mkt folk, men ändå fullt upp. Var ju en massa kändisar där men inte så att jag sprang och tog autografer, noterade inte ens vilka som var där. hahahhaa..

Den andra kändisfesten..
Skit fint dukat med mat och champagne. Lagom med folk, riktigt skönt faktiskt. Vilka var kändisarna? Det vet jag faktiskt inte. Levde i min egen värld för jag skulle ju till Milano efteråt. hihi..

Italien/Milano..
Det var såååå jävla underbart.. Träffade Marcus som jag inte har sett på evigheter.. Två tjejkompisar som har flyttat dit som jag heller inte har träffat på evigheter.. Försökte få tag på Lollo, ville sååå gärna träffa henne och bäbisen. Men typiskt så fick jag inte tag på henne. Hon brukar alltid vara online på MSN. Men hon var inte det när jag var det under den veckan. Tappade bort hennes nummer när jag tappade förra mobilen.
Marcus och Jesper och gänget hade ordnat en förtidig överraskning till mig, det var en födelsedagsfest. Jag fyller år i Oktober men eftersom Marcus har så mkt med företaget och grejjor så kommer han inte ha tid att flyga över till sverige och fira mig, så jag firade min 20 års dag för tidigt i Milano. Kan inte klaga direkt. Såååå jävla fint hade de gjort det. Var också en massa kändisar där, fråga mig dock inte vilka. hahahaha.. Jo fotbollskillarna från Milan(tror laget heter så iaf=).. Hur som helst.. Såååå snygga killar.. och vilka kroppar... mohahahha.. Röda mattan, limo, champagne. Det var som en dröm. Verkligen en underbart fin födelsedagsfest.
Sen kollade vi på fotbollen också live. Milan VS Fiorentina tror jag de hette. Rätt coolt. Fotboll brukar inte vara min grejj förutom VM o såna stora saker. Kollade iofs ganska ofta när jag var tillsammans med Jeppe för han är ju en riktig fotbolls älskare.. =)) Men det var coolt o kolla live, med så bra platser också. Sen träffa de o krama svettiga killar. hahahaha.. Fick dock ont i magen när jag såg de trilla och ha sig.. *fyyy*

Bartenderskolan...
Direkt när jag kom hem började jag bartenderskolan.. Alla andra man känner som har gått en bartenderskola har haft det så jävla soft osv. Men detta.. Fy fan säger jag bara.. Ångrar mig så jävla mkt.. Varenda jävla morgon jag har vaknat har jag sagt att det är fel för mig och jag inte ska gå dit mer. Plugg och PROV VARJE dag.. Då menar jag verkligen VARJE dag.. Inte lite heller.. typ läsa 30 sidor och 30 drinkar.. det är fan hel skadat.. Men å andra sidan när jag tänker efter så hellre så här tufft än så slappt som alla andra oseriösa skolor. Man betalar och får inte ett skit för pengarna förutom lika basic fakta som är piss enkelt. Det är tufft som fan men å andra sidan är det skit skoj. Förutom första provet så har alla proven känts som skit. Asså att det har gått dåligt för mig. Men i fredags när vi fick tillbaka alla proven så hade jag fått MVG++ på allihopa.. Wihhieeeooo... Mvg++ är alla rätt. hehehe.. Jag blev faktiskt jääättechockad. Trodde jag aldrig faktiskt. Det kändes riktigt härligt.. Två minuter efter jag var på väg hem så skulle jag ringa tresvar för jag hade meddelande. Det meddelandet var ju också super duper. Helt perfekt fredag liksom. Men den saken är lite hemlig än så länge.. =))) Uppdaterar förmodligen om det senare om allt går enligt planerna.

Toppen..Botten..Botten av Botten..Botten av Bottens Botten.. På Väg Upp Igen.. Sakta Men Säkert.. Och Starkare Än NÅGONSIN...

Kommentarer
Postat av: jonna

OH, lite kul att se milan spela!! :D är då en fotbollsälskare ;p sen festa med dom också, lyyyyx :D du skulle tagit med mig ju :D

2007-09-16 @ 19:08:08
URL: http://britzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0