Sååå Sjukt Skamligt...

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Faaaaaan vilken hosta jag ligger inne med.. Ont i magen och värsta febern.. Så jävla härligt, jag som sa för någon vecka sen att det var längesen jag var riktigt sjuk att jag knappt kom ihåg hur det kändes, det fick jag minsann äta upp. Det kom från ingenstans.. Vaknade upp en dag och hade jätte ont i halsen och knappt någon röst kvar. Sen kom allt detta sakta men säkert. Men jag vet vad grunden är. Nya baciller som slog ut mina egna baciller, nåja smällar man får ta. Dödar inte detta mig så gör det väl mig bara starkare. ehehhehe... Vaknade upp mitt i natten och bara kallsvettades och hade värsta febern. Jag var fan helt genomvåt samtidigt som jag frös så in i helvete. Hemskt var det. Då önskade jag att någon låg bredvid mig och kramade om mig när jag låg och skakade som ett jävla asplöv..*snyfta*

Igår var det en sjukt skadad dag.. Hahahaha.. Allting är som en jävla berg och dalabana, så man vet inte om man ska skratta eller gråta liksom. Först var allting tipp topp skit underbart.. sen blev någonting konstigt så jag låg och grät.. Sen blev det bra igen.. Sen var det fortfarande bra.. Sen grät jag igen.. Sen orkade jag verkligen inte mer.. Halvan kom hem till mig så vi satt och fikade och bara allmänt fjantade oss.. hahaha.. Sjukt skadat.. Först var det liksom Awww va söt.. Sen bara fan fuck off dra åt helvete.. hahahahha... Det är en rörig förklaring som ingen fattar någonting om jag vet.. Men det är så mitt liv är just nu.. Upp och ner bak och fram.. Men emellanåt är det ändå så jävla underbart.. Jag ska absolut inte klaga.. Jag har det tufft men samtidigt har mkt gott kommit ur allt det onda..

Jag är fortf. så jävla ung och har hela jävla livet framför mig men jag har ändå fått göra och uppleva såååå sjukt mkt redan.. Min bästa killkompis sa till mig att känner man inte mig så tror man att allting är rena påhitten.. Kanske därför alla snackar så jävla mkt skit och vill förstöra?? hahaha.. Men vem fan orkar bry sig?? inte jag iallafall.. De som älskar mig de tvivlar aldrig på mig, och de finns närmast hjärtat.. Fuck the rest liksom..


*Atchoooooooooooooooooooooooo*




Kommentarer
Postat av: Nicholetta

Aww krya på dig :) hoppas du mår bättre nu !

2007-10-01 @ 14:40:50
URL: http://www.nicholetta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0