R.I.P My Love.. I Will Always Remember You...

Livet är så oförutsägbart. Det kom kanske inte så oväntat men jag hade inte tänkt mig att du bara poff skulle försvinna. Du var en stor del av mitt liv, och du kommer alltid finnas i tankarna. Du har det bättre på andra sidan och jag vet att du alltid kommer vara med mig. De här dagarna har varit obeskrivligt smärtsamma. Någonstans är man så ego när man inte vill att någon ska dö, du har det bättre där du är nu än att du ska fortsätta finnas med oss och lida. Du var en av mina bästa vänner och du kommer alltid ha en plats hos mig som aldrig kommer kunna fyllas ut. Är det rättvist att lämna jorden redan vid 22 års ålder??

Samtidigt som mkt gammalt är över för mig så betyder det inte slutet för mig. När en dörr stängs öppnas alltid en annan heter det väl? Det har hänt så otroligt mkt detta året, både gott och ont. Ibland när jag vaknar upp på morgonen så undrar jag vad jag egentligen vill med mitt liv, vad jag egentligen borde göra istället för det jag kanske håller på med just nu??

Häromdagen så fick jag höra ett par ord som fick mig att tänka efter. Någon sa till mig "Många vet inte vad de vill göra förrän de har provat det och kanske senare märker att det är fel". Det grubblade jag på lääänge, och kom fram till att såhär vill jag nog inte ha i resten av mitt liv? Jag vill inte ha mitt liv såhär? Visst trivs jag men det är ändå någonting som saknas? Det finns inga ord att förklara hur jag känner just nu. Någonting annat som han sa till mig fastnade också "Vad du än gör för val så kommer du få tillbaka -Gör jag rätt"

Jag brukar inte lyssna på folk, för oftast när någon ska "ge mig ett bra råd och hjälpa mig" så brukar de ha en baktanke med att egentligen vilja skada mig på något sätt, men vissa saker som vissa säger fastnar, helt enkelt när det låter rätt och vettigt för mig. För valen gör ändå jag eller hur? 

Just nu vet jag varken ut eller in. Jag har alldeles för många konstiga tankar som snurrar rundor.  

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Oj, det där lät ju inte alls kul :(

2007-09-15 @ 23:47:35
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: jonna

jo fint med mig :) själv också? jag jobbar på ett hotell i Mölle :)

2007-09-16 @ 19:03:48
URL: http://britzen.blogg.se
Postat av: Sessan

Jag har ju lyckats hitta massa barndomsvänner på facebook. jätteroligt... men fattar inte varför alla måste skicka en massa applikation om massa konstigt hela tiden ???!!!!

2007-09-18 @ 19:30:24
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0