Förvirrande Tankar...

Just nu är allting så förvirrande att jag varken vet in eller ut.. Allting kommer samtidigt och det blir bara alldeles fööör mkt för mig.. Jag vet inte vad jag ska göra, vart jag ska börja eller någonting. Vill bara gömma mig under täcket och komma tillbaka om några år eller månader eller dylikt. Hade varit så fruktansvärt skönt. Eller bara börja ett nytt liv eller något????

Bartenderskolan är snart slut, har ett stort slutprov på torsdag, har sån ångest att jag nästan hänger mig. Tiden har bara runnit iväg och det har redan gått en månad snart. Känns faktiskt sorgligt för även om det är jätte tufft så är det samtidigt skit skoj. Man bara pluggar och pluggar och pluggar och det känns som så fort ny information stoppas in så försvinner det gamla. Vart fan ska jag ta mig till???? Något knep??? Vi snackar liksom flera hundra miljoner överdrivna drinkar och hundra miljoner sidor teori. Allt jag har läst om nu, kan fan tillverka eget vin, öl, cognac, vodka eller likör.. Någon som vill??hahahaha.. störd jävel är jag jag vet..

Kramat mina bartenderskolesaker är fan det enda jag har kramat på den senaste tiden, har inte haft tid för någonting. Vaknar tidigt på morgonen och lägger mig jättesent på nätterna. Sover typ två tre timmar per dygn inte konstigt man lever på Red bull och gäspar konstant. Har inte träffat folk på evigheter. Det enda jag har gjort den senaste månader är bara bartenderskolan, jobbat på nattklubben och träffat halvan. Alla andra har jag knappt hunnit prata med ens en gång..

I fredags var jag och halvan i Malmö på filmkvälll med två underbara varelser och det var underbart trevligt helt enkelt. Vi skulle egentligen ut men det blev inte så, filmerna var så bra så vi fastnade. =))) Satt och glodde film och drack vin. Har inte haft en riktigt mysig kväll och bara chillat på jag vet inte hur länge alltså.

I lördags jobbade jag.. Trodde det skulle vara en lugn kväll men såååå jävla fel man kan ha då. Helt proppat med folk var det ju. Kändes som om hela Malmö var ute och slösade sina sista pengar för att invänta lönen nu i veckodagarna. Hahaha. Jag har aldrig koll på sånt, när lönen kommer och sånt. Håller ju knappt koll på veckodagar och datum ens ju..hahahaha..

Måndag idag och det är redan tisdag snart.. Helt otroligt snabbt va det bara flyger förbi. Idag på bartenderskolan så gjorde vi alla drinkarna vi lärt oss och smakade allting. Det blev MASSOR av drinkar kan jag ju lätt tala om.. Hahaha.. Vissa var extremt goda vissa var ju bara blää fyyy örk spy.. hahaha..

Shit klockan bara springer iväg. Nu måste jag kanske slänga upp laptopen och krama kudden istället för laptopen.

- Saker och ting är inte alltid som man tror. Ta inte saker och ting förgivet och alltid bara lyssna på dina egna slutsatser. Det kan vara hur jävla fel som helst. Bättre att vara jobbig och konfrontera och verkligen få reda på sanningen än att bara känna jag orkar inte, jag skiter i vilket, jag tror det är så så det måste vara så. Visst sanningen kommer fram förr eller senare men när sanningen väl kommer fram kanske det är för sent??? Bättre sent än aldrig håller inte alltid. Timing är den speciella nyckeln till mkt. Vackert och underbart som vissa få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0