♥Amor Vincit Omnia - Kärleken Övervinner Allt♥

Jag har bloggat mkt om horoskop och dylikt förut. Att jag inte tror på att tex alla som är Vågen verkligen kan gå efter det som står. Och alltid, iallafall på mig så stämmer ingenting av det som står. Skulle man tycka att någonting stämmer så brukar man själv påverka det psykiskt, alltså typ det har hänt någonting så pysslar man själv ihop det med det man läste i horoskopet och tycker ja shit det stämde. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men något i den stilen är det iallafall.. =)))

Någonting som däremot verkligen har stämt på mig är ett visst horoskop jag läser varje månad. Där står det typ alltid vilket horoskop jag har störst chans med just den månaden och vilka turdatum som är mina. Det har varit rätt varenda gång sen årsskiftet. Det är rätt läskigt. Okey jag har väl inte dejtat nytt folk varenda jävla månad sen året började, hahahaha, men de jag väl har dejtat eller dylikt har verkligen haft det horoskopet. Och turdatumen stämmer alltid, har alltid hänt något speciellt den dagen. Saken är den att jag brukar liksom kolla horoskopet ganska sent på månaden, sen när jag tänker tillbaka så har det verkligen hänt saker just det datumet och jag har mött någon med just det horoskopet. Hur som helst så är det sjukt.. hehehe..

Satt häromdagen med en polare och lekte med kärleksnumerologi. Lite creeepy, fick detta resultatet med en viss prins.. Och allting stämmer sååå jävla bra.. Det har verkligen varit en slump, allting har verkligen varit underbart sen vi träffades osv osv. Jag är då nummer åtta och han är nummer två.

Det här är en mycket bra kombination. Åttan kan i andra förhållanden vara rastlös, men i tvåans sällskap finner han/hon harmoni, och kan sträva efter samma mål som sin partner. Ofta har duon träffats av en ren slump, eftersom de är så olika varandra och i regel inte umgås i samma kretsar. När de träffas dröjer det dock inte länge förrän båda känner av en stark ömsesidig attraktion. Förhållandet inleds nästan automatiskt, och det krävs inte någon ansträngning för att det skall fungera. Dessa förhållanden är ofta för livet - helt enkelt för att det är svårt att hitta några som passar bättre ihop.

Samstämmighet: 100%


Det är ju inte vi två nu längre, men vem vet i framtiden. Tror ju på ödet litegranna, samtidigt som jag vet att ödet älskar att leka med mig, och oftast får jag pusha ödet. Hahaha.. så vi får väl se vad som händer och sker. Diskuterade en sjuk grejj förresten, vi satt och snackade tjejsnack, så sa någon undrar hur livet kommer vara i framtiden. Jag tror jag kommer leva ensam och faktiskt aldrig hitta en livspartner säger jag. Hahaha alla garvar som fan och säger fan snackar du om, du behöver bara knäppa med fingrarna så har du de här, problemet sitter hos dig att du alltid ska hitta fel och en massa skit som dyker upp tex skit snack och dylikt. Sen säger alla Hm... och funderar.. Ja precis Nikki kommer leva själv i resten av sitt liv. För alltid när hon träffar någon och allting är så underbart och vackert så är det alltid någonting som dyker upp som förstör allting. Skitsnack övervinner alltid. Jag är så jävla trött på det. Även om man säger att man inte ska lyssna osv så tar det över förr eller senare. Man är dessutom bara mänsklig, man orkar inte hur mkt som helst. Så är det bara.

I hela mitt jävla fucking liv har det varit så. Avundsjuka människor som alltid har förstört för mig. Man tror de är ens vänner sen vänder de sig och sticker en rakt i hjärtat utan förvarning. Alla mina närmsta vänner har jag förlorat pga skitsnack. Min första riktiga och största kärlek och verkligen underbara förhållande med Jeppe förstördes av skitsnack. Nu är jag så jävla fucking trött på det verkligen. Att inte lyssna och inte bry sig är så jävla enkelt att säga, men när man väl sitter där och nya saker bara ploppar upp hela tiden så är det stopp till slut och man bara ger upp tyvärr.

Det var en gång en tjej som hade fötts med ett genetiskt fel. Hon var blind. Och hon önskade inget mer än att få se världen. Hon sa till sin pojkvän :Om jag bara kunde se så skulle jag gifta mig med dig, två veckor senare donerade någon ett par ögon till henne. Hon kunde se, då frågade hennes pojkvän om de skulle gifta sig. Men när flickan såg att han var blind så vägrade hon och lämnade honom. Det sista hon hörde från honom var ett brev. I brevet stog det : Okej, älskling lämna mig om det verkligen är ditt val. Men lova mig en sak! Ta hand om mina ögon ...

♥Amor Vincit Omnia -  Kärleken Övervinner Allt♥

Den meningen är så jävla fin men tycker tyvärr inte den håller alltid.



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hotsms?!? :S Lät ju inte alls speciellt bra du :(

2007-09-30 @ 10:12:45
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0