Störd Överkörd...

Fyy faan va jag svär.. haha.. kollade igenom min blogg snabbt och mina två senaste blogginlägg började med fy fan så tänkte ta en tredje gången gillt.. hihi..

På senaste så har man hunnit bli jättesjuk, blivit lite frisk och nu börjar jag bli dålig igen.. Började träna alldeles för tidigt upptäckte jag..*snyfta* Nu hostar jag som en idiot igen och halsen kliar konstant. Perfekt timing på att sluta röka också eller?? hahaa.. Helt otroligt så mkt man kan hosta..

Har något riktigt bra på G nu och det är bara att hålla tummarna.. hihihi.. Men som vanligt så blir ingenting som jag vill så ska kanske inte ha så höga förhoppningar iallafall?? Hm..tjaa vi får se..

När en dörr stängs så öppnas en annan eller vad det nu heter??!! =))

Helgen är över och måndagen är också över.. Idag har jag haft sååån otrolig kramp i magen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen... Vad hände?? Kändes som någon vrängde mina organ eller ngt.. Usch usch!!!

Idag har jag skrattat åt allt och inget.. Helt sjukt.. Saker och ting känns faktiskt ganska bra.. Har en bra känsla.. Kan inte riktigt säga vad det är eller varför det känns så.. Men det känns..jaaa..bra??? Känns som om något bra kommer att hända så vi får väl se helt enkelt.. =))

Klockan är nu snart halv tolv. Dags och krama kudden alldeles strax om jag verkligen ska orka gå upp klockan fyra.. Varför säger jag alltid att jag ska sova tidigt men varför blir det aldrig av?? Vad är det med mig och att sova tidigt.. Hahaha.. Störd överkörd..

Någon från stockholm ringde mig innan, blev helt överraskad. Antagligen blir det fint besök om två veckor när flickan fyller år och ska ut och firas.. =))) Överraskningar är aldrig fel.. Me like me like..

Det där med att någonting gammalt försvinner och något nytt dyker upp stämmer verkligen. I mitt liv gör det det iallafall. Även om man saknar det gamla alldeles för ofta så ska man ju egentligen bara blicka framåt och inte gråta över spilld mjölk, tror det heter så iallafall.. Ta istället vara på det man har just nu och allt har en mening..

Vad babblar jag om egentligen?? Febern har tagit över mitt liv.. NIKKI KOM NER PÅ JORDEN!!!!!!! hahhaha...

Kommentarer
Postat av: Sessan

Det är itne förrän 2009 vi ska gifta oss. Men när jag hittade den här katalogen och blev faktiskt lite kär. Dock är det en beställningsvara, ååh... jag ska faktiskt prova en liknande till den (jättelik) på tisdag nästa vecka. Hur känns det att vara gift frstn??

2007-10-12 @ 21:29:09
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0