Sätt Igång...

Fy fan fick sån ångest när jag bloggade om att jag inte ens minns när jag tränade sist. Så jag  tog mitt pick och pack och stack och tränade. Alla vet att man INTE ska träna när man är SJUK.. Fyyy fan va död jag var efteråt. Orkade nästan ingenting på gymet. Blev helt yr i bollen osv. Hahaha.. Men men nu mår jag bättre, hostar fortf. och sånt men är snart på benen igen.

Helt plötsligt gick jag från jättesjuk till litesjuk och nu börjar jag bli lite normal igen.. hehe.. Gick från att jag inte visste när jag tränade sist till att jag faktiskt tränade Måndag, Onsdag, Torsdag och kanske idag.. Har inte bestämt om jag hinner riktigt ännu... I tisags blev det ingen träning för då var det shopping och myspys i Malmö.. =)))

Jag märker verkligen så mkt jag har tappat sen jag slutade träna. Händer mkt på två månader. Nu orkar jag knappt någonting och har sååååån jävla träningsvärk att det känns som någon mörbultat mig fan. haha.. Men men det ska vi väl kunna fixa till också eller?? hehe..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0