Ont I Mageeen...

Har så sjukt ont i magen att jag inte vet vart jag ska ta mig till.. Det är så sjukt kallt ute.. Fryser ju häcken av mig.. Jobbade i Lördes och det var en riktig knas kväll.. Så sjukt roligt vi hade, flipp hela högen.. hahaha.. Ngn apa skrämde mig så jag krossade ett highball glas i handen, fyllt med glaskross  i händerna och som fastnade på min stickade kofta.. Så nu har jag jättefina små sår överallt och ingenstans.. När jag var på centralen och väntade på tåg så kom där fram en kille, relativt söt men jag hade verkligen ingen lust o bry mig. Han började snacka som en jävla babbelmaskin. Presenterade sig fint o hela paketet. Whatever tänkte jag.. OK sen sa jag ha det bra.. Han fattade att jag dissade honom men ändå gick han inte, hur pinsam får man vara? Sen så pekade han på ett gäng killar som var hans polare så sa han att ingen vågade gå fram till mig så de skickade honom ensam o bla bla bla.. Orkade verkligen inte lyssna, var dödstrött för klockan var liksom sex eller nåt sånt sjukt. Ville bara stoppa in hörlurarna och softa o vänta på tåget.. Och att halvan skulle ringa.. Men självklart när jag behöver henne så är hon upptagen på jobb.. hahaha.. Han var ganska söt.. Men jag hade inte intresse för fem öre.. Såg förresten en annan kille på klubben som faktiskt såg bra ut, pratade lite med mig o sånt men hade ingen vidare lust där heller. Vad har hänt med mig? Jag vet vad problemet är, det har redan fastnat ngn i mina tankar då ser jag ingen annan.. and I hate it.. Very very very mucho..

- I just wanna know why??? You give me that, and I give you myself.

♥ XoXo Nikki.. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0