Nikki Är Skam...

Fy fan va jag skämms.. Det var så sjukt längesen jag tränade att jag inte ens kan minnas när jag var på gymet sist. När jag bestämde mig för att sticka och träna igen och vara duktig vad händer då? Jo jag blir ju super duper sjuk. Fan är detta liksom. Så nu ligger man hemma och äter blåbärssoppa. Känner mig snart som blåbäret själv. Mrs Blueberry.. Hahahha.. Nikki Blueberry... Sweeet...

Alla andra som är sjuka och inte kan äta går ner i vikt. Men min kropp fungerar ju inte så. Jag går upp i vikt istället för kroppen sparar allt det lilla jag stoppar i mig. Så sjukt skadat. Såg någon gammal bild på mig själv och blev helt deppig. Kan ju kyssa min gamla kropp adjö och inse att jag aldrig mer kommer se ut sådär. Nu är det köttbullen som numera rullar fram på gatorna.

Kommentarer
Postat av: Nicholetta

hehe aww , hoppas allt ordnar sig :)

2007-10-01 @ 18:55:30
URL: http://nicholetta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0